Beta 50rr track afstellen

andreas.veh

New Member
Ik heb recent een nieuwe bocht (leovince x fight zonder prop) op mn brommer gezet (beta 50rr track 2021). Nu stotterde hij (hij geraakt net in de powerband en dan begint het stotteren) al met de originele uitlaat nadat ik terug thuis kwam van de verkoper (heel de rit reed hij perfect). Maar heb toch gewoon die nieuwe bocht er op gezet en hoopte hem juist af te stellen maar eerst had ik een 96 sproeier (met standaard carb Dell’Orto 16mm dat origineel een 84 sproeier had) er in gestoken omdat de dealer van een vriend van mij ook een 96 sproeier had gestoken in zijn compleet std 2023 beta en deze reed erg goed. Nu keek ik naar de boegie maar deze was koffiebruin zoals het hoort hoewel ik ergens las dat je perfect 10 sproeiers er naast kan zitten doordat de luchtschroef verkeerd is afgesteld en dat ik hem op 1.5 luchtschroef moet afstellen. Dit deed ik en toen was het een beetje zwart met bruin. Nu heb ik een 86 er in en stottert hij nog steeds. Zou de gasnaald verschil maken als ik deze verander? Moet wel zeggen dat ergens in het boekje van de beta van mijn vriend stond dat je 2 buisjes moest los maken voor je brommer klaar te maken voor de “race” versie en ik zag dat deze 2 los zaten en bij hem niet dus heb ik deze er terug op gezet. Weet iemand waarvoor deze zijn en of dit misschien iets beïnvloed? (Bekijk foto’s witte buisjes)
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    273.5 KB · Views: 10
  • image.jpg
    image.jpg
    191.6 KB · Views: 10
  • image.jpg
    image.jpg
    338.1 KB · Views: 10
Advertisement - register to remove this

Back
Top