Opwachten dus als het niks wordt hehe+ralf+geloof me ook voor 500 ga ik naar amerika hoor
toestel is nieuw bij de apple store gekocht in new york over 1 week komt hij weer naar D-H
maar wat dan als je zegt een cadeatje van familie?
ik heb een oom in amerika, stel die stuurt wat op en dan moet ik toch btw betalen?
Nee, cadeaus / gift (moet dus wel uit de originele verpakking gehaald zijn) moet geen belasting over betaald worden.
2ehands spul ook niet.
Als ik iets koop uit amerika, vraag ik ze altijd of ze het uit de originele verpakking willen halen en op het pakket willen zetten dat het een ''gift'' is. Ik heb nog nooit belasting hoeven betalenwerkt prima.
Daar klopt niets van.
Op elk product moet belasting betaald worden. Het is alleen de vraag of jij pakket eruit gevist wordt. En nu is er gewoon 90% kans dat je moet storten.
IK heb onlangs diverse pakketten ontvangen uit de US , allemaal storten.
Mijn items uit singapore en hongkong niet. Omdat daar de controle niet zo groot op is.
Nee, cadeaus / gift (moet dus wel uit de originele verpakking gehaald zijn) moet geen belasting over betaald worden.
2ehands spul ook niet.
Als ik iets koop uit amerika, vraag ik ze altijd of ze het uit de originele verpakking willen halen en op het pakket willen zetten dat het een ''gift'' is. Ik heb nog nooit belasting hoeven betalenwerkt prima.