bestelling uit USA met fedex vragen.

goed mijn gekochte iphone is inmiddels bij mijn ouders in den haag. Deze laten hem ombouwn. Planning was dat ze hem overmorgen(want dan komen ze) hem mee zouden nemen. Helaas gedonder met unlock die niet klaar was dus gaat niet werken.

HEt van Nederland naar Amerika opsturen...is dat ook zulk streng gedrag?

weer mail gehad,

Beste Raymond,

Dat klopt, alleen als je meerdere items verzend (5-8) is het
handiger dit te laten regelen door FedEx zelf.
Op deze manier raak je niet in de war met de nummers.

Je zal vermoedelijk rond vandaag de mail krijgen, laat
het me even weten!

Met vriendelijke groet,

Sander.

eet jezelf niet helemaal op:P maak je niet te druk.

ik weet hoe het is om opgelicht te worden via internet. En dat ik toen me geld kwijt was vond ik klote. Het ergste vond ik dat ik er toen gewoon ingetrapt was, dat ik ta naief was geweest om iemand zomaar te vertrouwen.

ben er nu btw ook heel andesr naar gaan kijken, eerst alle gegevens enkele keren natrekken.

Ik heb wel het gevoel dat het bij jou wel goedkomt. Veel plezier met je Iphone alvast :D

tjah, mocht me geld weg zijn moet ik weer aangifte doen en jaren wachten tot ( als ik het ooit al terug ) krijg. geen zin in gedoe...

liever gewoon me iphone,

en anders doe ik er alles aan om de persoon te vinden 500 is voor mij ook een hoop geld :D

Snap dus ook niet waarom je een halve rooie wegstuurt. Niemand is te vertrouwen. En al helemaal niet aan de andere kant van de wereld. Dit kan iedereen doen aangezien jij toch niet naar amerika komt. Hoop dat het goed komt voor je, maar ik heb er een hard hoofd in.
Normaliter is het bij 2dehandse spullen: Uit het buitenland is een veel gevallen oplichter. Standaard regel die ook marktplaats hanteert.
Succes :)

maar wat dan als je zegt een cadeatje van familie?

ik heb een oom in amerika, stel die stuurt wat op en dan moet ik toch btw betalen?

Nee, cadeaus / gift (moet dus wel uit de originele verpakking gehaald zijn) moet geen belasting over betaald worden.

2ehands spul ook niet.

Als ik iets koop uit amerika, vraag ik ze altijd of ze het uit de originele verpakking willen halen en op het pakket willen zetten dat het een ''gift'' is. Ik heb nog nooit belasting hoeven betalen :) werkt prima.

wel een goede koop gedaan, heb er in Londen eventjes mee gespeeld en hij is heel vet 8)

DSC02628.JPG

Maarja, nu maar hopen dat die kerel de waarheid spreekt anders is het aardig kut :s

Last edited:
Nee, cadeaus / gift (moet dus wel uit de originele verpakking gehaald zijn) moet geen belasting over betaald worden.

2ehands spul ook niet.

Als ik iets koop uit amerika, vraag ik ze altijd of ze het uit de originele verpakking willen halen en op het pakket willen zetten dat het een ''gift'' is. Ik heb nog nooit belasting hoeven betalen :) werkt prima.

Daar klopt niets van.

Op elk product moet belasting betaald worden. Het is alleen de vraag of jij pakket eruit gevist wordt. En nu is er gewoon 90% kans dat je moet storten.

IK heb onlangs diverse pakketten ontvangen uit de US , allemaal storten.
Mijn items uit singapore en hongkong niet. Omdat daar de controle niet zo groot op is.

vroegah,toen ik nog veel modelauto's over liet komen van usa/jap ect ect deed ik het zo... ik had in duistland een adres waar je aangekochte ebay producten kon laten opsturen, handig als je veel producten koopt.. je kan ze dan allemaal opsparen en in 1x laten opsturen, scheelt veel verzendkosten.
dit deed ik ook om de belasting te ontlopen, aangezien je in duistland geen btw moest betalen over producten uit usa... (weet niet of het nog zo is)
vanuit duisland liet ik dan alles verzekerd/prioriteit opsturen...

nooit problemen, en nooit btw hoeven te betalen :)

Daar klopt niets van.

Op elk product moet belasting betaald worden. Het is alleen de vraag of jij pakket eruit gevist wordt. En nu is er gewoon 90% kans dat je moet storten.

IK heb onlangs diverse pakketten ontvangen uit de US , allemaal storten.
Mijn items uit singapore en hongkong niet. Omdat daar de controle niet zo groot op is.

Krijg je dan later bericht dat je geld moet storten :?

Lijkt me wel erg raar....

Mijn pakketten zijn ook niet open gemaakt, en gewoon verzonden als een cadeau. Dat werkt bij mij prima, en bij degenen van wie ik die tips heb gekregen ook.

2ehands spul ook niet.

maaar dan heb je dus geen originele doos bij je product? of leggen ze die er los naast in de doos:p

Back