Lorenzo said:Ik snap je wel hoor, der zullen vast wel krukassen kapot zijn gedraaid daardoor..
Waarom heb jij trouwens de 4.1 ipv de 3,1 gekocht?
Zit bij de 4,1 zelfde accesoires?
Ik moet zeggen dat het er heel netjes uit ziet.
De 3.1
Ronnie said:Ik ben ff voor dat ding gaan kijken gisteren. Opzich ziet het er niet slecht uit. Morgen haal ik hem ff denk ik.
Je moet geen makita oid kwaliteit verwachten, maar voor te beunen aan de scooter is dit voldoende.
avotuning said:ik heb hem dus nu ook al weer effe hier thuis liggen en voor die x keren dat ik geen stroom heb is hy best en heb tog 2 jaar garintie
D@ve said:Wordt door Facom gesponsord en is ook het enige wat ik wil gebruiken. Snapon is ook top uiteraard. Verder:
-JoKe Eneska 4.1 freessysteem. Dremel en alles wat er op lijkt SUCKS
ruud. said:ik heb hier een cheap ass imitatie dremeltje a 20 euro oid en werkt prima, belachlijke prijzen voor dat frezenapperaat zeg. Mja je kan er mee omgaan of je kan t niet he :+
D@ve said:Je weet nie helemaal wat je zegt denk ik met je "je kan er nie mee omgaan" Dremel is hobbymeuk..
Bovendien: Jij komt niet in een spoelpoortje met een dremel of wat dan ook, jij brand freesjes op bij het leven, ik doe maanden met 1 tje dus uiteindelijk goedkoper, jouw dremel stelt zich niet automatisch bij qua toerental als je em meer belast. Dit heeft geen last van brekende flexi-asjes, oprokende elektromotortjes, halfgare spantangetjes of wat dan ook. En ja kwaliteit zie je terug in het prijsje...
D@ve said:??? Met luchtgereedschap moet je niet aan je scooter zitten. Kom je wel achter keer..
D@ve said:Je weet nie helemaal wat je zegt denk ik met je "je kan er nie mee omgaan" Dremel is hobbymeuk..
Bovendien: Jij komt niet in een spoelpoortje met een dremel of wat dan ook, jij brand freesjes op bij het leven, ik doe maanden met 1 tje dus uiteindelijk goedkoper, jouw dremel stelt zich niet automatisch bij qua toerental als je em meer belast. Dit heeft geen last van brekende flexi-asjes, oprokende elektromotortjes, halfgare spantangetjes of wat dan ook. En ja kwaliteit zie je terug in het prijsje...
D@ve said:Je weet nie helemaal wat je zegt denk ik met je "je kan er nie mee omgaan"
hap?
Dremel is hobbymeuk..
Bovendien: Jij komt niet in een spoelpoortje met een dremel of wat dan ook,
cheap ass haakse kop erop beunen?
jij brand freesjes op bij het leven, ik doe maanden met 1 tje dus uiteindelijk goedkoper,
daar heb je wel gelijk in, die gaan vrij hard
jouw dremel stelt zich niet automatisch bij qua toerental als je em meer belast.
maakt me ook geen donder uit, ik vind t prima werken zo
Dit heeft geen last van brekende flexi-asjes, oprokende elektromotortjes,
1 keer per halfjaar elektromotor, flex as is nog noit gebroken oid?
halfgare spantangetjes of wat dan ook.
1 keer per maand een nieuwe
En ja kwaliteit zie je terug in het prijsje...
mja daar heb je ook wel weer gelijk in, zoals je zelf zegt is het op de hele lange termijn misschien zelfs wel goedkoper
Il Pirata said:Ik gebruik van sleutels en ratels zo goed als alles van Facom en Beta, beide echt goed spul, is zelfs levenslange garantie op bij beide, zegt genoeg denk ik...
Verder van elektrisch gereedschap B&D en Dewalt.
RoP#6 said:tengtool geeft ook levenslange garantie, maar persoonlijk bind ik het zwaar kut gereedschap en ik ben niet de enige...
D@ve said:-SKF lager montageset enz enz