Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

alles van gedore(en zustermerken rahsol dremoteck) en een ontvetterbak + een luchtsleuteltje van de hornback en een fluke scoop/multimeter (leer voor diagnose technicus vandaar)

Zit net effe folders te bladeren en kom dit tegen auca slagmoersleutel

14lj8yv.png

zeker niet duur

Ik was al van plan om die te kopen van boch blauw maar die kost effe 367euro ex btw

ga vanavond maar is effe kijk of het wat is voor dat geld

Heb het merendeel van: facom en gedore sleutelt goed, alleen die kl%te facom inbus sleutels, met een rood handvat begeven het te snel bij mij.

@ pd tuning

Dan timmer je der op ofzo?

Op me werk hebben we meerdere setjes met die rooie handvaten (imbus+torx)
en nog nooit een stuk gegaan :)

Af en toe gaat er wel eens een ratel verot (komt voornamelijk door niet correct gebruik :+)

avotuning said:

14lj8yv.png

zeker niet duur

Ik was al van plan om die te kopen van boch blauw maar die kost effe 367euro ex btw

Waar is deze folder van?

avotuning said:

14lj8yv.png

zeker niet duur

Welke winkel is dat?

Zal wel een kut ding zijn dan voor dat geld, is het meestal voor dat soort prijsjes, beter koop je in 1 keer dan iets goeds inplaats van een ding wat zo stuk is..

avotuning said:

14lj8yv.png

zeker niet duur

Die zelfde slagmoersleutel was vorige week in de aanbieding bij gamma of praxis oid. Kostte maar 25 euro toen.
Een vriend van me heeft em gekocht. Het werkt wel goed, alleen slaat ie er echt gruwelijk hard op. De eerste keer was ik echt bang een krukas ermee te slopen:p

Gedore doppenset (4 t/m 32)
Stahlwille steeksleutel setje
Home-made poulie-trekker
Home-made koppelingssleutel
Imbussleutels van een onbekend merk dat me pa al tig jaar geleden heeft gekocht is niet rot te krijgen:)
Knipex tangen
Skandia borgveer tangetje
Buzzeti Vario sleutel

en dat was m wel zo een beetje

dure hobby dat gereedschap maar t gaat lang meej iig:D

ik sleutel alleen met ikea gereedschap, die steeksleuteltjes die je bij je bureau krijgt enz.... prima spul...

verder hebben we echt veel van gedore liggen, en knipex, en nog meer wat goed werkt...

Chrome v..... van het merk ...... steeksleutels en ringsleutels. Verder nog 3 ratens small medium large weet merk niet precies. Mja heb opzich alles wat ik nodig heb wel liggen. Heeft me pa vroeger beetje bij beetje aangeschaft is al wel 3 jaar oud ofzo, maar nog helemaal perfect:)

Back