Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

die is inc gereedschap deze dingen verkopen ze ook in de automatrialen zaak
me oude werk gever had er 1 gekocht voor mij ik dacht dat hij rond de 1500euro zat
maar dan heb je echt alles behalfen poulitrekkers

Ben ik lekker bezig is de accu op :L dus ik doe alles met me trouwe ratelsetje (NIEUW)
want alle gereedschap + blok is uit de schuur geript
verder een makita en een imbusset en de doppenset van de praxis uiteraart

nu hebbek zo beetje alles immi, en goedkoop :D

maar als er nu iets kapot gaat, of ik iets nieuw nodig heb, probeer ik zoveel mogelijk van FACOM te kopen, duur, maar (zga) onverslijtbaar!!!

luchttol is ook onontbeerlijk!, vroeger had ik varioblokkeersleutel van buzetti, echt supergoed, maar luchttol is wel veeeeel makkelijker :D

bobdoecaravan said:
en je had nog wel zo'n super mooi en goed gereedschap
waar je foto's van zo maken om ff mee te patse

waar heb jij het in godsnaam over ?
ik heb nooit gezegd dat IK Super mooi en goed gereedschap heb..

Ik heb idd degelijk spul. Maar geen spullen dat je leven lang meegaat. Simpelweg omdat ik het niet kan veroorloven financiëel.

Trouwens werk daar niet meer, dus helaas geen pics ;)
En die reply is ondertussen ook al een half jaar oud :X, toen jij nog niet op dit forum zat :L

ik heb bijna alles van gedore, van schroevendraaiers tot ratels etc...zit ook een heleboel gereedschap van goedkope merken tussen, maar das voor de smerige karweitjes :), Ojah en boormachines van Makita werken super btw

Ik heb 2 hamers , wat inbusjes , gare set steeksleuteltjes , een combinatie tang en 3 schroevendraaiers...van die rotzooi uit de 2.50 grabbelbak van de karwei ,Werkte prima :W

Hoef nu nergens meer aan te sleutelen dus heb het nu voorlopig niet nodig maar toen ik nog een scooter had kwam ik er prima mee uit de voeten.

Boormachine en flex leende ik altijd.

Ik heb thuis best veel goed gereedschap Gedore ( steeksleutel's, ringsleutels, en ringsteeksleutels en een doppen setje ) spul is echt niet kapot te krijgen!

Verder hebben we 2 De Walt schroef machine's
Een lucht compressor ( die dingen ownen met het schoon maken van carb's etc )

En we hebben ook nog wat top graft zooi, werkt altijd prima nog nooit probleemen mee gehad.

Da-vid said:
Zijn er hier ook mensen die hun eigen gereedschap maken voor bepaalde klusjes?

ikzelf ben nu bezig met uitlaat-uitdeuktool voor mijn compressor :)

Me pa maakt vaak z'n eigen gereedschap, hij heeft ook o.a parelstraal machine gemaakt.

paar inbus setjes
2 dopsleutel sets
alle ringsleutels + steeksleutels+ ring- steeksleutels
veel schroevendraaiers :P
buzetti vario sleutel
slijptol
compressor
bougi sleutel
kolomboormachine, accuboormachine, schuurmachine, klopboor (allemaal metabo of bosch)
momentsleutel
luchttol
en nog veel meer meuk die ik vergeten ben
slijpsteen
las-apparaat (electroden)
nijptang, baco's , zijkniptang, combinatietang, striptang, platbektang,
(dit is bijna allemaal van me paps :))

Last edited:
Heb hiero thuis het meeste spul van Gedore en Facom. Verder geen problemen mee, wel een keer een ratel van Gedore gesloopt maar die kon ik voor €7 omruilen voor een gereviceerde(die nieuw was :P).

Voor tangen beste merkt Knipex 1000V.. geen twijfel over mogelijk.
Schroevendraaiers ook Knipex 1000V
Doppensetje heb ik van meister..

Back