This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

ik heb heel standaard gereedschap, chromen sleutels enzo, en die ratel ratelt hard, is niet echt goed gereedschap

ik heb geen spullen voor scooter, moet ik altijd lenen

Ik heb zo mijn twijfels bij zo'n ding... als hij in de aanbieding is voor 25 euro, en een goeie van hitachi ofzo kost rustig 400 euro.

zegt tog wel iets lijkt me

zoo rustigaan maar is een full gereedschapset van facom bestellen via me werk.

steeksleutels zijn al onderweg....

via me werk kost het gelukkig dik de helft als voor de rest van de particulieren.

ik vind dat hbm (herman buitelaar machines) niet echt kwaliteit uitstralen.
op deze foto is het nog wel te doen maar doe maar eens een rondje in hun zaak. ze hebben ook dingen die wel goed zijn hoor maar verwacht er niet te veel van. wij hebben een heftafel van hbm en die weigert soms wel eens of zakt na een paar avonden, maar komt geen olie uit en hebben m al bijgevult.

gr

alles gedore.

maja sommige dingen heb ik te veel net als 4 sets sleutels, allemaal verschillende merken.( 1 set gedore dus) maja pak gewoon welke de eerste in me hand valt

maja nu ga ik me schamen.
behalve de doppenset.
die komt van de aldi
wonder boven vonder doet die al een jaae ze werk is hij is nog steeds heel.

verder koop ik zelden iets.
heb veel gekregen.

Ik heb ooit eens een koffertje gehad van bij de blokker, maar nadat ik alle schroevedraaiers het handvat had overgebroken en bij de imbussen alles krom was, hebk toch maar een beta setje gehaald.

Lang leve Beta:W

Wordt door Facom gesponsord en is ook het enige wat ik wil gebruiken. Snapon is ook top uiteraard. Verder:

-Dremotec momentsleutel
-JoKe Eneska 4.1 freessysteem. Dremel en alles wat er op lijkt SUCKS
-Home made gereedschap voor (de)montage vario en ontsteking
-Buzetti blokkeersleuteltje voor koppelingshuis
-Mitutoyo digi schuifmaat
-Schut aangepaste diepte digi schuifmaat (voor poorthoogtes meten)
-KRD gradenschijf
-Festo accuboormachine
-SKF lager montageset enz enz

avotuning said:
Zit net effe folders te bladeren en kom dit tegen auca slagmoersleutel

zeker niet duur

Ik was al van plan om die te kopen van boch blauw maar die kost effe 367euro ex btw

ga vanavond maar is effe kijk of het wat is voor dat geld

Ik ben ff voor dat ding gaan kijken gisteren. Opzich ziet het er niet slecht uit. Morgen haal ik hem ff denk ik.

Je moet geen makita oid kwaliteit verwachten, maar voor te beunen aan de scooter is dit voldoende.

Ik snap je wel hoor, der zullen vast wel krukassen kapot zijn gedraaid daardoor..

Waarom heb jij trouwens de 4.1 ipv de 3,1 gekocht?
Zit bij de 4,1 zelfde accesoires?
Ik moet zeggen dat het er heel netjes uit ziet.

De 3.1