Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

net 2 dezelfde gereedschapswagens bestelt en 1 gereedschapsbox

wel leeg maar ik heb zelf genoeg gereedschap en heb nu een gereedschapswagen die echt bomvol ligt en overal heb ik de zooi liggen wat gewoon zonde is.

Dan zou ik toch het budget wat hoger inzetten.

(voorbeeld)
Auto's = roest
vastgeroest = veel kracht zetten
lowbudget dop/ratel = *PATS*

Dus beter meteen goed spul halen :!

Hier hebben ze ook wel betaalbaar goed spul: www.datona.nl (heb zelf de kar van Datona)

ik ben ook nog maar 17 en ga 5 dagen per week naar school, komt dus niet zo veel geld binnen. (ook sparen voor autorbw, motor en motor rbw).

ratels zelf heb ik al van facom, de doppen van pis kwaliteit.

Kraftwerk heeft levenslange garantie dus dat lijkt mij wel iets. Heb namelijk ook geen zin om 500 euro ofzo uit te geven.

Dan zou ik doorsparen tot je goed gereedschap kan kopen! Het is ff een investering maar als je er goed mee omgaat heb je er levenslang plezier van!

Ik zou gewoon even beter nadenken of je het wel wilt aanschaffen. Misschien beter even essentiele dingen aanschaffen en later een kar kopen bijvoorbeeld. Ik vind van die gevulde karren ook altijd erg mooi en zou het graag hebben, maarja..

Voor sinterklaas nog gereedschap gevraagd, ik wist eerst niks dus ben ff een gereedschap winkel ingelopen, daar kan ik altijd wel wat vinden. Krijg nu als 't goed is 10mm en 13mm ratelringsleutel. Heb ooit is met zo'n ding gewerkt en vind ze wel nice!

Back