Voor fietsen heb je van die speciale takeltjes, kun je voor 10 euro wel ergens op internet kopen.Wat is je motivatie om voor een hijstakel te gaan?
Ruimte/prijs? Want persoonlijk lijkt het me handig voor een fiets, maar niet voor de rest. Wel eventueel als aanvulling, maar niet alleen een hijstakel als enige.
Zal er eens naar kijken. Thanks.
Ook ff gekeken naar Snap-On erg gaaf maar een basiskar is toch al zo 1500 eur...
Voor fietsen heb je van die speciale takeltjes, kun je voor 10 euro wel ergens op internet kopen.
Ja dat probleem heb ik ook . Volgens mij kun je met de grote merken niet echt fout zitten qua garantie etc? Nog specifieke dingen waarop te letten met het aanschaffen anders? Sleutel vooral aan de auto en boten.
Wat is je motivatie om voor een hijstakel te gaan?
Ruimte/prijs? Want persoonlijk lijkt het me handig voor een fiets, maar niet voor de rest. Wel eventueel als aanvulling, maar niet alleen een hijstakel als enige.
Godver, veeg mij maar op!
Maar OT.
Ik wil graag een aantal dingen kopen, maar weet niet zo goed hoe en wat.
Kwaliteit staat voorop bij mij, maar het hoeft ook weer geen A merk te zijn want het is toch voor af en toe.
Ik zou graag een dremel willen hebben, voor af en toe wat slijpen en dremelen.
Maar ik moet er ook goed mee *metaal, aluminium, etc* kunnen polijsten!! (DAT MOET!!)
En ik zou er ook graag er een kappensetje mee willen polijsten voor dat kleine beetje extra glans.
Het liefste draadloos, maar dan moet hij wel nog genoeg power hebben voor bovenstaande eisen!
Batterij duur maakt me geen zak uit.
Iemand enig idee wat voor merk, of misschien wel een leuke set met van alles er al bij?
Budget heb ik niet echt, maar het moet niet te gekk worden.
Denk dat 75/100 euro ik wel mee uit de voeten kan?