Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

Bij de karwei hebben ze een compressor staan voor €80.

Maar waar moet ik op letten ?, hoef er maximaal een keer iets los me te draaien. Verder beetje bandje pompen, schoon spuiten van dingen etc...

Iemand die mij er wat meer over kan vertellen ?

Heb je misschien ook een link, want mensen zeggen wel dat het niks is, maar ze hebben dat ding nog niet eens gezien.

Dus, jullie oordelen over iets wat jullie nog niet eens hebben gezien?
Of gebruikt, of wat dan ook..?

Jaaa, erg gepast advies hoor.

:z
Ik woon niet op het kamp en krijg dus gewoon folders in de bus, zo ook de folder van de Karwei. Dus ik weet wel waar ik over praat.
Dit is weer zo'n compressortje van 25L goed voor het opblazen van fietsenbanden en opblaaskrokodillen.
Als je vaker met compressors hebt gewerkt weet je dat kleine compressors gewoon irritant zijn om mee te werken. Dus geeft JohnyP best goed advies, dat Maykel beter op Marktplaats kijkt, voor een grotere compressor van een beter merk. Kost waarschijnlijk evenveel en werkt 10x beter.

Het is prima dat je je eigen mening hebt, maar af en toe zou je best eens iets kunnen aannemen van anderen. Want blijkbaar weet je niet overal evenveel van...

Niemand zegt ook dat ik het wel beter weet.

Ik zeg ALLEEN, dat er word geoordeeld over iets dat jullie niet eens gezien hebben.
Misschien is het wel een top aanbieding van 80 euro?

Nou heb jij toevallig de compressor wel gezien, nou oke, gelijk heb je. ;)

Aannemen van iemand wil ik best doen hoor, maar dat word best knap lastig gemaakt in de GC, aangezien ik toch nooit iets goed kan doen.
Maarja, dan krijg je weer he al bekende 'laten we naar elkaar wijzen' verhaal.

(Martyn heeft alweer een topic lopen, voor ze post count, je weet toch)

Ene, op het kamp krijg je ook gewoon folders hoor.

Vooroordelen, loze opmerkingen, altijd maar happen, blablabla, gaan we weer?

Tinus ,, je zet jezelf voor schut, denk toch is na voor je iets op openbaar forum neerzet.

Hetgeen wat jij in dit topic toevoegt is helemaal niets dus waarom typ je het dan?

Punt is gewoon dat je met een 20/25 liter tankje na 1 autoband oppompen al weer aan slaat met een hels kabaal omdat het 1 cilindertje is.

maykel , ik zal ook men ogen wel ff open houden , krijg zo nu en dan wel eens wat koopjes op me af.

dude de standaard bouwmarkten verkopen allemaal van de 25L dingen, die prima zijn om je band op te pompen, en een luchtpistool erop... zodra je er meer mee wilt doen, is het gewoon helemaal niks.

als je beetje leuk gereedschap wil gebruiken (slagmoersleutel/luchtratel/verfspuit) heb je gewoon wat meer aan een zwaardere compressor.

Bij de karwei hebben ze een compressor staan voor €80.

Maar waar moet ik op letten ?, hoef er maximaal een keer iets los me te draaien. Verder beetje bandje pompen, schoon spuiten van dingen etc...

Iemand die mij er wat meer over kan vertellen ?

Tinus ,, je zet jezelf voor schut, denk toch is na voor je iets op openbaar forum neerzet.

Hetgeen wat jij in dit topic toevoegt is helemaal niets dus waarom typ je het dan?

Punt is gewoon dat je met een 20/25 liter tankje na 1 autoband oppompen al weer aan slaat met een hels kabaal omdat het 1 cilindertje is.

maykel , ik zal ook men ogen wel ff open houden , krijg zo nu en dan wel eens wat koopjes op me af.

dude de standaard bouwmarkten verkopen allemaal van de 25L dingen, die prima zijn om je band op te pompen, en een luchtpistool erop... zodra je er meer mee wilt doen, is het gewoon helemaal niks.

als je beetje leuk gereedschap wil gebruiken (slagmoersleutel/luchtratel/verfspuit) heb je gewoon wat meer aan een zwaardere compressor.

Hij wil hem dus gebruiken om een bandje op te pompen en af en toe wat schoon te blazen.
En af en toe wat los draaien.

Dan is het toch een prima ding voor 80 euro?

Thats all im saying.

Enne, voor schut zetten kan ik me op dit forum niet druk meer om maken..
Want het is toch altijd fout als er Tinus, achter, voor, naast, onder, of boven staat.

jij bent de gene die meteen begint te blaten...

kijkend naar wat maykel hier op forum laat zien, heb ik 't idee dat zo'n bouwmarkt compressor niks voor hem is. kijk naar de steeksleutels die hij laat zien, ga er dan vanuit dat hij kwaliteit wel kan waarderen.

Oké, goed, gelijk heb je daar in.

Maar zijn vraagstelling is voor kleine dingetjes zoals een bandje oppompen af en toe.

Maar goed, hij heeft denk ik wel ze antwoord?

Ghehe wat en rellen na 1 vraag :#

Heb je misschien ook een link, want mensen zeggen wel dat het niks is, maar ze hebben dat ding nog niet eens gezien.

:!
aykro6.jpg

Super, tanx !!

jij bent de gene die meteen begint te blaten...

kijkend naar wat maykel hier op forum laat zien, heb ik 't idee dat zo'n bouwmarkt compressor niks voor hem is. kijk naar de steeksleutels die hij laat zien, ga er dan vanuit dat hij kwaliteit wel kan waarderen.

Geef liever iets meer uit voor kwaliteit idd. Al ga ik een compressor niet veel gebruiken, maar het is altijd makkelijk om te hebben.
Maar heb geen flauw benul van hoe en wat kwa die dingen, dus advies is welkom.

Tanx voor het mee denken ppl :)

Klopt, het is echt net genoeg voor de normale dingen, maar zodra je een apparaat erop aansluit kom je al snel tekort. Zo sloot ik bijvoorbeeld soms een schuurmachine erop aan, (zo'n rond schuurpapiertje dat draait) dan kwam ik echt snel tekort hoor en dan was het nog maar een klein formaat die niet veel lucht verbruikt.

Op mijn werk hadden we een big ass compressor, met nog een aparte tank erop aangesloten ook, kon je de hele dag lekker gassen. :P

Is het ook dat als een kleine comp die vaak aanslaat vanwege veel gebruik
dus ook sneller slijt,olie verversen? heb namelijk 1 en is irritant het wachten
Wat is een KWALITATIEF goede comp voor 400/500 euro max
te gebruiken voor spuiten,schuren,blazen vaak gebruiken van luchttol en ratel slagmoersleutel en niet veel ruimte neemt in de breedte.

Niet doen Maykel, ik heb dat ding ook, en je hebt er geen kont aan. Beter koop je een oldskool 2ehands ding, zoals al eerder gezegd, met een grote tank.

Als kado voor het slagen van me HBO en verjaardag ben ik opzoek naar een mooie gereedschapwagen. Wil het liefst een goede kwaliteitswagen met standaardspul erin die ik dan nog kan uitbreiden naar verloop van tijd. Iemand enig idee qua merk? Ik zat zelf te kijken naar Facom, Beta, Gedore, Hazet? Maar prijzen varieren nog al..

Back