This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Beste Merk Gereedschap, Waar sleutel jij mee?

Ik denk dat iedereen hier wel wat zal roepen :+.. Kijk ook al een tijdje naar gereedschap, ene zegt dat het shit is, ander is er helemaal weg van

Ja dat probleem heb ik ook . Volgens mij kun je met de grote merken niet echt fout zitten qua garantie etc? Nog specifieke dingen waarop te letten met het aanschaffen anders? Sleutel vooral aan de auto en boten.

Tengtools, levenslange garantie.

Ben er zeer tervreden over, en hebben ook heel veel spul voor inleg voor in een kist. (vorige pagina staan een paar foto's van mijn kist)

Gereedschapkar zelf is van Datona.

Zal er eens naar kijken. Thanks.

Ook ff gekeken naar Snap-On erg gaaf maar een basiskar is toch al zo 1500 eur...

Ben zelf toch door aan het sparen voor Gedore i.p.v tengtools. Heb eerlijk gezegd geen ervaring met Tengtools maar gedore vind ik gewoon een goede prijs/kwaliteits verhouding hebben en het oog wil ook wat.

Facom is ook goed spul. Op me werk werkt iedereen ermee. Ook levens lange garantie zo ver ik weet en kwa prijs licht het ook goed. Kraftwerk doet het ook wel goed. Heb ik een kist van kost niet zo gek veel voor een volle kist. Prijs weet ik niet meer precies maar was toen echt niet veel.

Wat is je motivatie om voor een hijstakel te gaan?

Ruimte/prijs? Want persoonlijk lijkt het me handig voor een fiets, maar niet voor de rest. Wel eventueel als aanvulling, maar niet alleen een hijstakel als enige.

Gedore,Beta
zeer goede kwaliteit,misschien wel zwaar in gewicht maar heb er zelf geen last van
Gedore steeksleutel ooit 1x verwarmd en gebogen(had geen andere keuze)
daarna weer terug gebogen zit wel een knikje in maar is tot mijn verbazing gelukkig goed gegaan en gebruik hem nu nog

Ruimte/prijs? Want persoonlijk lijkt het me handig voor een fiets, maar niet voor de rest. Wel eventueel als aanvulling, maar niet alleen een hijstakel als enige.
Voor fietsen heb je van die speciale takeltjes, kun je voor 10 euro wel ergens op internet kopen.

Godver, veeg mij maar op!

Maar OT.

Ik wil graag een aantal dingen kopen, maar weet niet zo goed hoe en wat.
Kwaliteit staat voorop bij mij, maar het hoeft ook weer geen A merk te zijn want het is toch voor af en toe.

Ik zou graag een dremel willen hebben, voor af en toe wat slijpen en dremelen.
Maar ik moet er ook goed mee *metaal, aluminium, etc* kunnen polijsten!! (DAT MOET!!)
En ik zou er ook graag er een kappensetje mee willen polijsten voor dat kleine beetje extra glans.

Het liefste draadloos, maar dan moet hij wel nog genoeg power hebben voor bovenstaande eisen!
Batterij duur maakt me geen zak uit.

Iemand enig idee wat voor merk, of misschien wel een leuke set met van alles er al bij?

Budget heb ik niet echt, maar het moet niet te gekk worden.
Denk dat 75/100 euro ik wel mee uit de voeten kan?

Ja dat probleem heb ik ook . Volgens mij kun je met de grote merken niet echt fout zitten qua garantie etc? Nog specifieke dingen waarop te letten met het aanschaffen anders? Sleutel vooral aan de auto en boten.

Beta :winner:

snapon is mooi spul, maar je betaalt gewoon een hoop voor de naam.

Sleutel zelf graag met stahlwille, altijd goed spul (zowel op me werk als prive)
Jammere van stahlwille is alleen dat het merk zelf niet zo innovatief is.

Voor de rest heb ik thuis nog een 2 mooie ladekasten van lista, fluke meet gereedschap,zeca haspels en het lucht/hydrolisch gereedschap van rodac.

Nee ik heb het al bij in een aantal bromfiets werkplaatsen gezien, het lijkt mij namelijk veel sneller werken dan een heftafel, en het scheelt natuurlijk een hoop ruimte.

Ik heb het dus niet over een fietstakeltje met een ketting:#

Misschien eeeeeeennnnn

Dremel?