Bij de karwei hebben ze een compressor staan voor €80.
Maar waar moet ik op letten ?, hoef er maximaal een keer iets los me te draaien. Verder beetje bandje pompen, schoon spuiten van dingen etc...
Iemand die mij er wat meer over kan vertellen ?
Ik woon niet op het kamp en krijg dus gewoon folders in de bus, zo ook de folder van de Karwei. Dus ik weet wel waar ik over praat.Dus, jullie oordelen over iets wat jullie nog niet eens hebben gezien?
Of gebruikt, of wat dan ook..?
Jaaa, erg gepast advies hoor.
:z
Bij de karwei hebben ze een compressor staan voor €80.
Maar waar moet ik op letten ?, hoef er maximaal een keer iets los me te draaien. Verder beetje bandje pompen, schoon spuiten van dingen etc...
Iemand die mij er wat meer over kan vertellen ?
Tinus ,, je zet jezelf voor schut, denk toch is na voor je iets op openbaar forum neerzet.
Hetgeen wat jij in dit topic toevoegt is helemaal niets dus waarom typ je het dan?
Punt is gewoon dat je met een 20/25 liter tankje na 1 autoband oppompen al weer aan slaat met een hels kabaal omdat het 1 cilindertje is.
maykel , ik zal ook men ogen wel ff open houden , krijg zo nu en dan wel eens wat koopjes op me af.
dude de standaard bouwmarkten verkopen allemaal van de 25L dingen, die prima zijn om je band op te pompen, en een luchtpistool erop... zodra je er meer mee wilt doen, is het gewoon helemaal niks.
als je beetje leuk gereedschap wil gebruiken (slagmoersleutel/luchtratel/verfspuit) heb je gewoon wat meer aan een zwaardere compressor.
Heb je misschien ook een link, want mensen zeggen wel dat het niks is, maar ze hebben dat ding nog niet eens gezien.
Tinus ,, je zet jezelf voor schut, denk toch is na voor je iets op openbaar forum neerzet.
Hetgeen wat jij in dit topic toevoegt is helemaal niets dus waarom typ je het dan?
Punt is gewoon dat je met een 20/25 liter tankje na 1 autoband oppompen al weer aan slaat met een hels kabaal omdat het 1 cilindertje is.
maykel , ik zal ook men ogen wel ff open houden , krijg zo nu en dan wel eens wat koopjes op me af.
jij bent de gene die meteen begint te blaten...
kijkend naar wat maykel hier op forum laat zien, heb ik 't idee dat zo'n bouwmarkt compressor niks voor hem is. kijk naar de steeksleutels die hij laat zien, ga er dan vanuit dat hij kwaliteit wel kan waarderen.
Wij hebben hier thuis ook zo'n ding staan. 5 bouten los draaien van mijn autovelg en hij is alweer 2 keer aangeslagen.