Best wel domme vraag maar wil 't wel graag weten...

goregasm_

Well-Known Member
Ik heb een bidalot uitlaat maar heb geen flauw idee welke, ik kreeg 'm bij m'n scooter toen ik die kocht maar de standaard uitlaat zat er toen onder en ik dacht er verder niet bij na. Hij heeft een blauwe korte demper en er staat met witte letters bidalot op, ik kan 'm echt nergens vinden op internet! Binnenkort zal ik een foto ervan opzetten. Is er iemand die al een idee heeft?
Alvast bedankt!!
 
Advertisement - register to remove this

Razma said:
Bidalot S2
bidalotS2.jpg
 
Inderdaad de oude versie van de bidalot s2 had een kortte demper, maar die maakte teveel lawaai naar maatstaven van de europese wet en toen is er een langere demper op gekomen, de nieuwere versie van de s2
 
Ik hep de lange,... maar toen ik hem kocht kon ik kiezen tussen beide.. Er werd mij bij de winkel verteld dat qua prestaties het niks uitmaakte... het puur en alleen zat in het lawaai :D
 
Race-Konijn said:
Inderdaad de oude versie van de bidalot s2 had een kortte demper, maar die maakte teveel lawaai naar maatstaven van de europese wet en toen is er een langere demper op gekomen, de nieuwere versie van de s2
Als eerste hartstikke bedankt allemaal!
Maar mijne maakt echt niet veel geluid hoor, ik weet niet hoe 't met de anderen was...maar ik vind 't reuze meevallen.
 
Back
Top