Best snel toch, maar wel probleem.

MSSH

Hoooooi
Ik heb een NTT met mijn orginele cilinder (4hoek Bsg 1). En ik kocht hem met een Hebo Racing Krukas, Mallosi Multivar, en volgens mij een race-vertanding, want de orgi vertanding mag niet zo fluiten, hihi.
Nu reed mijn scoot met orginele uitlaat en snelle bocht al 90-100@auto, en ook trok die redelijk op.
Nu heb ik nadat ik op mijn smoel ben gegaan. Mijn ouders gezegd dat mijn orgi uitlaat naar de knoppen was, en heb ik er nu een Yasuni Carrera R onderliggen. Het trekt op, door en rijd 100-105@auto.
Ik heb er 5.7 gr rollen in en de gouden drukveer van Polini(+15%), ik heb mijn orgitrekveren er nog in.
Nu heb ik tot de 20 een dip en dan is het echt een kanon. Kan ik die dip nu alleen met trekveren oplossen of ook met afstellen.
En wat voor sproeier raden jullie aan in 12.5(do orgi).
Alvast bedankt en een gelukkig nieuwejaar MSSH
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by art`
ik en m8 van me hebben allebei drukveer malossi rood. we rijden allebei lekker zonder dipjes. maar als je gas geeft vanuit stil stand dan duurt het ff voor dat ie de toeren heeft. binnenkort is polini goud erin gooein want die heb ik nog liggen. als het dan beter is zal ik het laten horen ( dit is btw mina lc)

Hmzz... lijkt me vrij overbodig sjaak... die rooie is egt wel goed :D

Eerder wat strakkere veertjes... voor zover die er nog nie in zitten...
 
Originally posted by Arnold MHR
Weet je wat ik denk he, dat jouwscooter gewoon te licht is voor de sensor in het wegdek, en dat de scooter van je vriend en of je maat zelf, een stukkie zwaarder is.

Maat van mij krijgt het gepresteerd als ie bij ons door rood vlamt geflitst te worden....nou mag je niet door rood vlammen, maar we hadden dus een weddenschap dat ie niet af zou gaan. Wij snachts derheen gegast, toch bijna zo goed als geen verkeer om 4 uur snachts daar. Hij daar door rood, en flits. Ik daar door rood, en niks, helemaal geen flits.

Conclusie: Mijn Typhoon is blijkbaar met mij erop lichter als zijn Runner met hem erop, anders wisten we het ook niet meer.


Maar ja om terug te komen op je dip, inderdaad wat strakkere trekveertjes, dan kom je in het begin gelijk op toeren.

Enne, ga nog es kijken hoe hard je echt rijdt, 100 echte km/h met een standaard cillinder :S Dan had ik nooit andere troep gekocht voor me straatscoot als dat mogelijk was.......

Hmm ik denk niet dat er een weegschaal in het wegdek zit, het werkt volgens mij op basis van magnetisme, kijk bijvoorbeeld naar die zwarte lijnen in het wegdek voor een stoplicht dat zijn de sensors.....
 
Originally posted by Arnold MHR
Weet je wat ik denk he, dat jouwscooter gewoon te licht is voor de sensor in het wegdek, en dat de scooter van je vriend en of je maat zelf, een stukkie zwaarder is.

Maat van mij krijgt het gepresteerd als ie bij ons door rood vlamt geflitst te worden....nou mag je niet door rood vlammen, maar we hadden dus een weddenschap dat ie niet af zou gaan. Wij snachts derheen gegast, toch bijna zo goed als geen verkeer om 4 uur snachts daar. Hij daar door rood, en flits. Ik daar door rood, en niks, helemaal geen flits.

Conclusie: Mijn Typhoon is blijkbaar met mij erop lichter als zijn Runner met hem erop, anders wisten we het ook niet meer.


Maar ja om terug te komen op je dip, inderdaad wat strakkere trekveertjes, dan kom je in het begin gelijk op toeren.

Enne, ga nog es kijken hoe hard je echt rijdt, 100 echte km/h met een standaard cillinder :S Dan had ik nooit andere troep gekocht voor me straatscoot als dat mogelijk was.......
Jouw redenering zou kloppen als het met sensoren werkt, maarhet werkt gewoon met het aloude laserstraal principe.
 
Ik heb hetzelfde prob met mijn zip in het begin zware dip en dan trekt ie goed door, had ik hem door de dealer laten afstellen (de trekveren), moest toch mijn hebo pijp eronder laten hangen kregen hem zelf niet drop8P :p en die mafketel zegt ja hij trekt nu al een stuk beter nog een klein dipje. Geen ruk veranderd maar ja zegt ie als je het echt fatsoenlijk wil moet je een polini 2g koppeling erin gooien kun je zelf afstellen ja dat zal wel ja luie hond!
 
Originally posted by DNA-Menno
Rood is dus absoluut niet te zwaar, ik ken genoeg jongens met orginele cilinder die met een rode drukveer rijden waaronder ik, en mijn scooter kan bijna niet beter afgesteld worden, iig niet bij de drukveer te vinden.


ja , mijn dna heeft malossi blauw op ori cil
anders jeb ik ook een dip tot de 20
 
Back
Top