This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Best snel toch, maar wel probleem.

MSSH

Hoooooi
Ik heb een NTT met mijn orginele cilinder (4hoek Bsg 1). En ik kocht hem met een Hebo Racing Krukas, Mallosi Multivar, en volgens mij een race-vertanding, want de orgi vertanding mag niet zo fluiten, hihi.
Nu reed mijn scoot met orginele uitlaat en snelle bocht al 90-100@auto, en ook trok die redelijk op.
Nu heb ik nadat ik op mijn smoel ben gegaan. Mijn ouders gezegd dat mijn orgi uitlaat naar de knoppen was, en heb ik er nu een Yasuni Carrera R onderliggen. Het trekt op, door en rijd 100-105@auto.
Ik heb er 5.7 gr rollen in en de gouden drukveer van Polini(+15%), ik heb mijn orgitrekveren er nog in.
Nu heb ik tot de 20 een dip en dan is het echt een kanon. Kan ik die dip nu alleen met trekveren oplossen of ook met afstellen.
En wat voor sproeier raden jullie aan in 12.5(do orgi).
Alvast bedankt en een gelukkig nieuwejaar MSSH
 

Hmzz... lijkt me vrij overbodig sjaak... die rooie is egt wel goed

Eerder wat strakkere veertjes... voor zover die er nog nie in zitten...
 

Hmm ik denk niet dat er een weegschaal in het wegdek zit, het werkt volgens mij op basis van magnetisme, kijk bijvoorbeeld naar die zwarte lijnen in het wegdek voor een stoplicht dat zijn de sensors.....
 
Jouw redenering zou kloppen als het met sensoren werkt, maarhet werkt gewoon met het aloude laserstraal principe.
 
Ik heb hetzelfde prob met mijn zip in het begin zware dip en dan trekt ie goed door, had ik hem door de dealer laten afstellen (de trekveren), moest toch mijn hebo pijp eronder laten hangen kregen hem zelf niet drop8P en die mafketel zegt ja hij trekt nu al een stuk beter nog een klein dipje. Geen ruk veranderd maar ja zegt ie als je het echt fatsoenlijk wil moet je een polini 2g koppeling erin gooien kun je zelf afstellen ja dat zal wel ja luie hond!
 


ja , mijn dna heeft malossi blauw op ori cil
anders jeb ik ook een dip tot de 20