Mijn carburateur is helemaal nieuw dus wel vreemd als daar nu al iets mis mee is… ik zal ff kijkenkijk maar eens naar die "race carburateur" de vlotter of vlotternaald zal welblijven hangen/lekken
Waar spuit de benzine dan uit?Op dit moment heb ik mijn uitlaat er op gemonteerd en als ik dan kick spuit er gewoon benzine uit mijn cilinder..
Hoe komt anders zoveel benzine in je cilinder zodat het eruit spuit?Mijn carburateur is helemaal nieuw dus wel vreemd als daar nu al iets mis mee is…
Ja het spuit allemaal uit mijn cilinderkop en ik heb mijn carburateur net los gehaald en het ziet er allemaal goed uit. Ik had even op youtube gekeken hoe het bij andere eruit zag ik en merkte niks anders bij mij…Waar spuit de benzine dan uit?
Hoe komt anders zoveel benzine in je cilinder zodat het eruit spuit?
Waar uit je cilinderkop, heb je er geen bougie in dan, offf.......Ja het spuit allemaal uit mijn cilinderkop
Jawel dat wel. De bougie vonkt ook het komt uit de kant van de uitlaatWaar uit je cilinderkop, heb je er geen bougie in dan, offf.......
Nee ik bedoel zeg maar boven de uitlaatklep uit de cilinderkopAls het uit je uitlaat komt komt het niet uit de cilinderkop.
Nee ik bedoel zeg maar boven de uitlaatklep uit de cilinderkop
hij bedoelt zijn uitlaatpoortTjonge, we zijn nu 10 posts verder en weten nog niet waar de benzine uit spuit !
Een 2-takt heeft geen uitlaatklep.
Bedoel je tussen de cilinder en de cilinderkop.
Zo ja, heb je de kop met een goeie pakking kruislings vastgezet met het goeie moment?
Dan is de vlotter slecht of je membraam dicht niet af.
Tjonge, we zijn nu 10 posts verder en weten nog niet waar de benzine uit spuit !
Een 2-takt heeft geen uitlaatklep.
Bedoel je tussen de cilinder en de cilinderkop.
Zo ja, heb je de kop met een goeie pakking kruislings vastgezet met het goeie moment?
Tjonge, we zijn nu 10 posts verder en weten nog niet waar de benzine uit spuit !
Een 2-takt heeft geen uitlaatklep.
Bedoel je tussen de cilinder en de cilinderkop.
Zo ja, heb je de kop met een goeie pakking kruislings vastgezet met het goeie moment?
De carb staat gelukkig recht. En mijn inlaat is van stage 6.. misschien heb ik iets over het hoofd gezien dus ik plaats wel even een foto van mijn carburateurFlinke plas? Hele carter staat vol benzine zo te zien. Kan eigenlijk ook niet anders, anders spuit het er niet uit.
En dan blijf je dingen slopen natuurlijk, ben maar blij als het bij de pakkingen blijft, je hebt ook kans dat hij hydrolock gehad heeft.
Zoals @Sparky aan het begin al zei, carb is niet goed. (of niet goed aangesloten oid) Naraku is gewoon rotzooi, dat het nieuw is zegt niet zo veel.
Ik zie trouwens ook een aftermarket inlaat, zorgt die er voor dat de carb heel scheef staat?
Nee dat niet. Alleen als hij vacuum zuigt en de gaskabel naar boven wordt getrokkenGeeft ie nou constant gas?
Ik had eerst een elec choke en nu een handchoke maar ik weet niet hoe ik die gebruik.. zou het kunnen dat ik de choke open had laten staan en dat hij daardoor nu verzopen is?De slangen zaten ook zeker weten goed?
Staat wel gewoon netjes recht idd.
Die doorzichtigeslang is mijn vacuum slang. Die is gemonteerd op het spruitstuk. Maar hoe gebruik ik mijn handchoke?Waar had je de benzineslang aangesloten? Dat is toch niet die doorzichtige slang?
Nee daar loopt je carter niet van vol. Als alles voor de rest goed is, sluit de vlotternaald gewoon niet af.