Benzine spuit uit mijn cilinder

Wat maakt de choke nou weer uit als je carter vol benzine staat.

Daar zal je een kabel op moeten zetten, met een choke hendel.
Ik denk dat mijn benzineslang op het verkeerde nippeltje zat.. Ik had ook geen idee dat ik zelf een choke hendel moest halen. Maar je hebt gelijk hoe kan ik nu al die benzine en olie uit mijn carter krijgen? En zou ik hem al kunnen starten zonder choke hendel?
 
Zonder kabel zit de choke gewoon altijd dicht, dus werkt hij gewoon alsof er geen choke op zit zeg maar.

Benzineslang moet op de grootste aansluiting op de carb.

Carter leegmaken, injectiespuit met een slangetje oid. Heb ook wel eens een (schoonmaak) flesje gebruikt, slangetje op een flesje, flesje indeuken, en het er zo uit zuigen.

Je kan er misschien ook een paar doeken in proppen om het er zo uit te zuigen. Het hoeft natuurlijk ook niet helemaal leeg te zijn, klein beetje in de bodem maakt niet zo gek veel uit. (loopt hij natuurlijk wel even wat rijker)
 
Zonder kabel zit de choke gewoon altijd dicht, dus werkt hij gewoon alsof er geen choke op zit zeg maar.

Benzineslang moet op de grootste aansluiting op de carb.

Carter leegmaken, injectiespuit met een slangetje oid. Heb ook wel eens een (schoonmaak) flesje gebruikt, slangetje op een flesje, flesje indeuken, en het er zo uit zuigen.

Je kan er misschien ook een paar doeken in proppen om het er zo uit te zuigen. Het hoeft natuurlijk ook niet helemaal leeg te zijn, klein beetje in de bodem maakt niet zo gek veel uit. (loopt hij natuurlijk wel even wat rijker)
Bedankt ik ga het ff proberen!
 
Back
Top