Benzine spuit uit mijn cilinder

MalikLHW

New Member
Ik heb vorige week een vivacity overgekocht via markplaats. Er zit een nieuwe 70cc malossi sport cilinder, 17.5mm naraku race carburateur, stage 6 inlaatset en een yasuni r uitlaat op. Voordat ik mijn uitlaat erop had gemonteerd kwam er rook uit mijn uitlaatport en soms vlammen. Op dit moment heb ik mijn uitlaat er op gemonteerd en als ik dan kick spuit er gewoon benzine uit mijn cilinder..

Kan iemand mij alsjeblieft helpen ik heb alles geprobeerd en zelfs mijn cilinder gedemonteerd en ik kan het gewoon niet vinden…
 
Advertisement - register to remove this

Waar spuit de benzine dan uit?


Hoe komt anders zoveel benzine in je cilinder zodat het eruit spuit?
Ja het spuit allemaal uit mijn cilinderkop en ik heb mijn carburateur net los gehaald en het ziet er allemaal goed uit. Ik had even op youtube gekeken hoe het bij andere eruit zag ik en merkte niks anders bij mij…
 
Nee ik bedoel zeg maar boven de uitlaatklep uit de cilinderkop

Tjonge, we zijn nu 10 posts verder en weten nog niet waar de benzine uit spuit !
Een 2-takt heeft geen uitlaatklep.
Bedoel je tussen de cilinder en de cilinderkop.
Zo ja, heb je de kop met een goeie pakking kruislings vastgezet met het goeie moment?
 
Tjonge, we zijn nu 10 posts verder en weten nog niet waar de benzine uit spuit !
Een 2-takt heeft geen uitlaatklep.
Bedoel je tussen de cilinder en de cilinderkop.
Zo ja, heb je de kop met een goeie pakking kruislings vastgezet met het goeie moment?
hij bedoelt zijn uitlaatpoort
 
Dan is de vlotter slecht of je membraam dicht niet af.

Tjonge, we zijn nu 10 posts verder en weten nog niet waar de benzine uit spuit !
Een 2-takt heeft geen uitlaatklep.
Bedoel je tussen de cilinder en de cilinderkop.
Zo ja, heb je de kop met een goeie pakking kruislings vastgezet met het goeie moment?

Tjonge, we zijn nu 10 posts verder en weten nog niet waar de benzine uit spuit !
Een 2-takt heeft geen uitlaatklep.
Bedoel je tussen de cilinder en de cilinderkop.
Zo ja, heb je de kop met een goeie pakking kruislings vastgezet met het goeie moment?
image.jpg
onder de zuiger zit ligt ook een flinke plas benzine. En ja ik heb alle pakkingen gemonteerd en niks is gescheurd
 
Flinke plas? Hele carter staat vol benzine zo te zien. Kan eigenlijk ook niet anders, anders spuit het er niet uit.

En dan blijf je dingen slopen natuurlijk, ben maar blij als het bij de pakkingen blijft, je hebt ook kans dat hij hydrolock gehad heeft.

Zoals @Sparky aan het begin al zei, carb is niet goed. (of niet goed aangesloten oid) Naraku is gewoon rotzooi, dat het nieuw is zegt niet zo veel.

Ik zie trouwens ook een aftermarket inlaat, zorgt die er voor dat de carb heel scheef staat?
 
Last edited:
Flinke plas? Hele carter staat vol benzine zo te zien. Kan eigenlijk ook niet anders, anders spuit het er niet uit.

En dan blijf je dingen slopen natuurlijk, ben maar blij als het bij de pakkingen blijft, je hebt ook kans dat hij hydrolock gehad heeft.

Zoals @Sparky aan het begin al zei, carb is niet goed. (of niet goed aangesloten oid) Naraku is gewoon rotzooi, dat het nieuw is zegt niet zo veel.

Ik zie trouwens ook een aftermarket inlaat, zorgt die er voor dat de carb heel scheef staat?
De carb staat gelukkig recht. En mijn inlaat is van stage 6.. misschien heb ik iets over het hoofd gezien dus ik plaats wel even een foto van mijn carburateur
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    118.7 KB · Views: 11
Geeft ie nou constant gas?
Nee dat niet. Alleen als hij vacuum zuigt en de gaskabel naar boven wordt getrokken
Post automatically merged:

De slangen zaten ook zeker weten goed?

Staat wel gewoon netjes recht idd.
Ik had eerst een elec choke en nu een handchoke maar ik weet niet hoe ik die gebruik.. zou het kunnen dat ik de choke open had laten staan en dat hij daardoor nu verzopen is?
 
Waar had je de benzineslang aangesloten? Dat is toch niet die doorzichtige slang?

Nee daar loopt je carter niet van vol. Als alles voor de rest goed is, sluit de vlotternaald gewoon niet af.
 
Waar had je de benzineslang aangesloten? Dat is toch niet die doorzichtige slang?

Nee daar loopt je carter niet van vol. Als alles voor de rest goed is, sluit de vlotternaald gewoon niet af.
Die doorzichtigeslang is mijn vacuum slang. Die is gemonteerd op het spruitstuk. Maar hoe gebruik ik mijn handchoke?
 
Back
Top