This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Belgie

Jasper

SM.. it's an attitude!
ey, wij zitten er heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien aan te denken om naar bels te moven, maar wat zijn daar nou pcies de regels voor brommers?! ik weet dit:
- geen ACHTERLIJKE gele stickers
- verzekeringsplaat hoeft niet op brommer
- aanvullen svp

ow, kan ook iemand zeggen wat daar de regels zijn wat betreft snelheid/cilinderinhoud etc? ook boetes enzow........... thx
 
wUw

blijf hier man mafkees
in belgie ben je de lul als je met je navigator aangehouden wordt... en ZWAAAAAAR
 
Originally posted by Ruud:
wUw

blijf hier man mafkees
in belgie ben je de lul als je met je navigator aangehouden wordt... en ZWAAAAAAR

Dus Rewd, jij reed nooit met jou Navigator door België
 
shit man, waarom naar België verhuizen???
Omdat blowen daar nu gedoogd word?
Let wel op dat je op Nederlands niveau blijft denken

Verder ken ik de Belgische wetten niet.
Zal wel niet echt over nagedacht zijn


Greetz
 
mwa ik woon ook aan de grens met bels enne ik heb daar eigenlijk nooit problemen met wouten ofzo en ik zie daar ook regelmatig scooters redelijk hard rijden (80 a 90 zo) en de wouten komen je niet meteen als een gek achterna zoals hier in Nederland... Btw. in belgie kun je altijd "leuk" vuurwerk kopen, en ook de muziek komt er altijd een hééééél stukje vroeger uit als in Nederland
.
Maar de regels weet ik niet...

Mzzl
 

hehe toekomstige landgenoot

euh,
-max. snelheid=45
-geen verzekeringsplaatje
-debiel geel plaatje moet alleen maar als je een klasse "A" hebt, dan mag je ook maar 25 en moet je op het fietspad
-cilinderinhoud mag max 50cc zijn, denk dus wel dat je een snelle 50 mag hebben
-boete? ik heb nog nooit een agent van dichtbij gezien
als je gewoon je helm opzet, en als je scoot niet TE luid is houden ze je bijna niet tegen.
-ohja, met voorlopig rijbewijs NIET na 22,00uur op feestdagen en weekends.
 
In sommige delen van belgie zijn ze veel strenger. Als je daar harder dan 45 gaat ben je gewoon zwaar de lul, maar er zijn ook stukken waar ze nergens naar kijken. Een kennis van me vroeg een keer zo een belg: hoe hard mag je met de brommer? Ach je kan de bordjes toch gewoon lezen was het antwoord.
 
Nou, dan hebben jullie wat anders gehoor dan ik. Was vorig jaar naar Bels op vakantie en toen was ik zo'n wapenhandel binne gelopen omdat ik van zo'n hogedruk gun kopen wou en die kerel was wel relaxed duz ik wa gebuurt (over scootz natuurlijjk)

Hij zei dat het echt niemand z'n scoot opvoerd waar hij woont want dat geeft HEEL SUPER VEEL problemen als ze je aanhouden, heeft zelfs gevolgen voor je auto rijbewijs!!!!! Weet ik 100% zeker!

Ik had daar een scootzaak (redelijk grote) opgezocht, en ik vroeg naar snel spul en ze hadden HELEMAAL niets...

Oftewel: Geniet ervan zo lang je nog hier woont...
 
Ik woon dus ook ongeveer 15 km van de Belgische grens af, maar ik zorg er voor dat ik NOOIT 1 meter in België rijdt...

Ik Hamont (scooterzaak) stond een tijd geleden een RS die in beslag was genomen omdat 'ie 55 liep (origineel), krijg die jongen dus niet meer terug...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
O ja, in België mag je de kleur van je verlichting veranderen zonder er een boete voor te krijgen...

Greetz.

euh nee, vavoor moet wit/blauw zijn, vanachter MOET rood zijn
 
Dat is echt dom geregeld dan in Bels... De betonstrijkers liggen gewoon in de huiskamer opgestapeld bij die winkeltjes (zelf gezien)maar scootertje opvoeren mag weer niet... tjonge jonge zeg dat mensen daar zo'n probleem van maken. Als iemand in bels op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd z'n peuk weggooit is heel bels een krater!

Veel succes dan in Belgie, leve Nederland!

mzzl
 
<{[mop mode]}>

staan een nederlander een duitser en een belg voor een wensswembad, de duitser mag eerst die wenst een bad vol met drop dus krijgt hij een bad vol drop, dan mag de nederlander en die wenst een bad vol bier dus krijgt een bad vol bier, toen mocht de belg en die loopt naar het bad en struikeld en zegt SHIT!!!!!!!!!!!!


<{[mop mode]}>