belangrijkste: koppel/pk?

kielserat

kielserat
wat is n u het belangrijkste in de sprints?

veel koppel hebben, of veel pk's hebben? wss een mengeling van beiden zal wel het beste zijn neem ik aan..

omdat ik aan het twijfelen ben om een 2de uitlaat te kopen die wat meer koppel geeft dan men c21.. heb horen zeggen dat de EVO 70 wel veel koppel heeft op een polini evo cilinder.. zou die het beter doen dan men C21 in de sprints??

alvast bedankt..

Advertisement - register to remove this

je moet idd een goede combinatie hebben van beide.
Zo zeggen dat de evo pijp meer koppel geeft dan de c21 is onmogelijk. je zult ze dus beide moeten kopen of lenen en vlak na elkaar geblokkeerd op de testbank moeten testen. Dan pas weet je welke van de 2 het beste is.

bedankt, zal eens rondhoren voor de evo 70 te kunnen lenen en dan eens moeten gaan banken, en dan zullen we zien wat het beste presteerd... hoe bank je geblokeerd? met varioring erin? of hoe macheert dat?

70 evo pijp is nix voor sprints beter c21 als je gaat voor pk's en hebo racing 2 als je gaat voor koppel. Ik rijdt zelf sbo met een hebo racing 2 pijp en ik heb door m'n koppel van scooters met 20 pk gewonnen

70 evo pijp is nix voor sprints beter c21 als je gaat voor pk's en hebo racing 2 als je gaat voor koppel. Ik rijdt zelf sbo met een hebo racing 2 pijp en ik heb door m'n koppel van scooters met 20 pk gewonnen

wat is dat voor onzin 8P
die uitlaat voor koppel en die uitlaat voor pk's..

dat is echt wel de grootst mogelijke onzin die er is..
en dat je wint van scooters met 20 pk zegt nogsteeds niets :)

en daarbij nog.. waarom een topic omhoog kicken van bijna een maand oud?

Back