Je moet het verhaal over die tuning goed lezen of dooriemand die er veel verstand van heeft.
En je moet ff een spoed cursus volgen: Hoe werkt een Scoot !
Originally posted by Makker Nou oke dan omdat je uit Twente komt.
Je moet het verhaal over die tuning goed lezen of dooriemand die er veel verstand van heeft.
Originally posted by Makker Nou oke dan omdat je uit Twente komt.
Waar kan ik dat verhaal precies lezen dan (link?), kan het zo namelijk niet vinden :?. Ben nog redelijk newbie, maar weet er al veeel meer vanaf dan 2 weken geleden
he jongens ik was gisteren ff bezig met mijn cyl dremelen maar ik kom er dus net achter dat er wat zand in mijn carter ligt
mag ik hem nu dus uit elkaar gaan slopen of zal ik er een flinke slok olie in gooien en hopen dat er niks aan de hand is
scoot moet namelijk langer mee dan vandaag vanwege werk
rij iedere dag van hot naar her
Originally posted by race-aerox22 he jongens ik was gisteren ff bezig met mijn cyl dremelen maar ik kom er dus net achter dat er wat zand in mijn carter ligt
mag ik hem nu dus uit elkaar gaan slopen of zal ik er een flinke slok olie in gooien en hopen dat er niks aan de hand is
scoot moet namelijk langer mee dan vandaag vanwege werk
rij iedere dag van hot naar her
oke jongens bedankt hij is al uit elkaar geweest en heb er gelijk maar een race krukas in gezet met c-4 race lagers (had ik nog liggen maar was ik vergeten)
en het feit dat ik een tuner monteur ben hoeft niet te betekenen dat ik niet weet wat ik moet doen want normaal heb ik van dit soort problemen helemaal geen last omdat ik dan in mijn werkplaats ben maar dit probleem moest ik hier thuis in de schuur verhelpen en zoals ik al zij heb ik geen tijd om dat ding lang kwijt te zijn
ik was ook al om vijf uur nadat ik thuis kwam begonnen en was niet eerder klaar dan half zes in de OCHTEND
he jongens alsnog bedankt
en keep on racing
ps voor ik het vergeet heb ook gelijk de hierbovenstaande tune-up adviezen uitgevoerd en hij loopt nou als de wind!!!