belachelijk gewoon

verbied dan ook hardrock, en gothic enzo, ook agressie & drugs, en verbied de rest ook maar want je weet maar nooit.
Ennuhh meneer de burgemeester, ik zag laatst een gozer stoned bij een klassiek orkest zitten te luisteren, dus verbied dat ook maar.

wat een onzin! en net alsof er vaak hardcore feesten in zandvoort zijn 8P of bedoelen ze de voorbijrijdende auto's met het karakteristieke raampie open en de beginnende, jonge automobilist erin :# dan moet je oppassen ja, xander :P

maarja we zien waartoe een smaak voor een bepaald soort muziek toe kan leiden: uitbanning van al het andere. schandalig dat een hoge ambtenaar zo subjectief kan zijn en handelen. net alsof bij feesten met andere muziekstijlen niet gedeald wordt en iedereen daar helemaal clean is |( en de combinatie drugs en vechtpartijen vind ik ook een beetje vreemd, weet je hoe een goeie sfeer er hangt als er hier en daar een pilletje of een snuifje gedaan wordt...

trouwens, is dit soms ook de reden dat dancevoort is afgelast???

Originally posted by Folkert@MinaRally
FANTASTISCH, hardcore verboden bij wet. Zou te mooi voor woorden zijn :D

waarom ga jij niet ff lekker de whigga uithangen :|

ik vind hardcore wel goeie muziek, en tsja, ik kom nooit in zandvoort, lopen alleen maar breezah kutjes en mannetjes zoals folkert@minarally rond ;)

Hardcore wek helemaal geen agressie op, ooit wel eens gehoord van vechtpartijen bij hardcore party's ? Hardstyle is meer mijn muziek, maar dat is anders. Veel mensen gaan Hardstyle ook met Hardcore vergelijken :

ik : ik luister naar hardstyle
persoon : ow ben jij zo'n nazi figuur

:|

haha hardcore is nep, met al die kerels met van die dikke zilvere kettingen, en van die sjonnies auto`s met boem boem muziek.

HAHA echt sneu.

Originally posted by highlander
haha hardcore is nep, met al die kerels met van die dikke zilvere kettingen, en van die sjonnies auto`s met boem boem muziek.

HAHA echt sneu.

dan weet jij niet wat hardcore is :| want die hebben dat helemaal niet:|

Komop man, dit is echt een zeepbel. Hoe wil je zoiets verbieden? Hebben we tegenwoordig staatscensuur? En bovendien: wat valt er nou onder de noemer "hardcore"? Dat zou betekenen dat een terror/darkcore feest wel mag :).
Ik denk overigens dat Mental theo on the bounzz daar ook snel van de kabel verdwijnt, er zit immers happy HARDCORE in, vandaar al die agressieve gasten 's avonds op straat op zaterdag 8P.

Dit is serieus het lachertje van het jaar...

Ja idd hoe definieer je hardcore... alles waar ook maar een beetje een baet inzit, ofwat? Dan sluit je dus hardstyle en weet ik wat ook allemaal uit.. niet dat mij dat wat uitmaakt want het is mijn muziek totaal niet :p Alhoewel het soms wel eens lekker is jah.. Maar als je Q-beach kent.. daar kan ik dus echt geen 1 minuut binnen staan heh.. de muziek en het niveau daar :rolleyes:

Originally posted by SRurbanKID
waarom ga jij niet ff lekker de whigga uithangen :|

ik vind hardcore wel goeie muziek, en tsja, ik kom nooit in zandvoort, lopen alleen maar breezah kutjes en mannetjes zoals folkert@minarally rond ;)

Hardcore wek helemaal geen agressie op, ooit wel eens gehoord van vechtpartijen bij hardcore party's ? Hardstyle is meer mijn muziek, maar dat is anders. Veel mensen gaan Hardstyle ook met Hardcore vergelijken :

ik : ik luister naar hardstyle
persoon : ow ben jij zo'n nazi figuur

:|

Bwahahah wat een onzin deze sjit:

1: zandvoort alleen breezah. Yeah Right. Je komt er nooit dus je weet het ook niet... (en dan ook nog aangeven dat folkert breezer :# |( hij is volgens mij die leeftijd ALLANG voorbij...)

2: Ooit wel eens gehoord van vechtpartijen op hardcore party's? JA wat d8 je van (bijna) ALTIJD... (of zowiezo waar gabbers in de buurt zijn).

3: hardcore met hardstyle vergelijken en mensen die zeggen dat mensen naar hardstyle luisteren nazi's zijn??? tuurlijk, in groep 3 misschien waar elke dreun nog hetzelfde klinkt... of bij mensen die alleen over de muziek hebben horen praten en zelf niet verder komen dan smurfenhouse 4...

HAHA echt sneu.

Wat ben jij irritant zeg? Waarom blijf je hier replieen met kutopmerkingen?

Je kunt me ook wel een PM sturen waarin je vraagt of ik je wil bannen, ik doe het met plezier....

Laatste waarschuwing.

HAHA echt sneu.

ga jij ff fijn een leven zoeken jongetje ipv dit topic te vervuilen :|

ik vraag me eigelijk af of het wel legaal is om zoiets te verbieden, is toch persoonlijk?
denk dat zon kneuzige beslissing met enige juridische aanpak wel terug te draaien is.
zoniet, terroriseren die gast })

en hoe zouden ze dat aan moeten pakken?????? trance enzo ook maar verbieden ofzo:S

vind het beetje sneu, ieder zijn eigen smaak, en wat moet zo'n burgemeester wel niet denken als hij op een of ander rock-feest ofzo komt waar ze net een flink pit aan het bouwen zijn, verbieden die hap ofzo, vind het echt triest. agressie en drugs met muziek asocieren, agresie en drugs komen op alle feesten eigenlijk wel voor, dus gewoon geen muziek meer ofzo:S

Het slaat gewoon helemaal nergens op....Net zoals dit:

- Op sommige scholen mag je niet meer met Lonsdale enzow lopen...Maar die gekleurden mogen wel in Fubu en Karl Kani lopen enzow...

Mjah wat wil je anders.? Als je er iets van zegt is het natuurlijk discriminatie...:|

tis gewoon 1 grote knake zooi, als ze het echt verbieden lokt het weer uit om meer feesten te geven, word de hardcore weer populairder enz.
ik weet niet of dat over het onderwerp rap hier ook een topic over is geweest, maar in 1 of ander gat in zeeland mocht er geen rap en r&b meer gedraaid worden, ook omdat dit tot agressie en drugs-gebruik leidde, toendertijd had iedereen, ah boeie, tis toch mijn muziek niet...
nou gebeurt hetzelfde met hardcore, en nou staat iedereen vooraan0? , ik luister ook nog elke dag naar hardcore, en de rest boeit mij ook niet zoveel (op skihut na 8P ). het is gewoon 1 grote zooi. als je muziek soorten voortaan gaat verbieden... muziek kun je niet verbieden, want het zal altijd voortleven, hardcore of r&b het maakt geen zak uit, muziek is muziek, pak dan dat wannabe tuig aan dat drugs deald, of staat te vechten. ook al lukt het niet, maar om ff-tjes muziek te verbieden is wel heel gemakkelijk, en goedkoop, zo lok je gewoon zelf agressie uit...

Originally posted by RunnerSp16
Het slaat gewoon helemaal nergens op....Net zoals dit:

- Op sommige scholen mag je niet meer met Lonsdale enzow lopen...Maar die gekleurden mogen wel in Fubu en Karl Kani lopen enzow...

Mjah wat wil je anders.? Als je er iets van zegt is het natuurlijk discriminatie...:|

toen ik 14-16 was mochten er bij ons op school en op de andere scholen in de buurt ook geen australiëns en cavello's gedragen worden. waarom niet, omdat we toen nog met een praktijk opleiding zaten, voor de bouw. dus als daar je jasje van toen nog 300 gulden kapot gaat, tja, dan begin je maar bij de school om geld te schooien, het is gewoon onzin, maja...

in de omg van rotterdam mogen op sommige scholen geen :
Hooligan streat wear , lonsdale etc , gedragen worden.
hardcore is echt Fleks om naar te luisteren :), echt lomp gewoon ;
die Swa's mogen wel feesten geven en broeken van hun vader dragen , en de mensen die van Hardcoren houden niet.
een woord : LOMP .

greets Dim@zip

Last edited:
DIt vind ik dus echt belachelijk, ik kan me voorstellen dat ze je vragen je muziek te matigen (het volume), maar om het nou te gaan verbieden!

Gelukkig gebruiken ze op andere feesten geen drugs ofzo:p

Dus alleen omdat wat gasten gaan pogowe op een feessie word het verboden :(

Bij hardcore gaan ze pogowe.

Bij r&b schieten ze elkaar dood :D

Trance figuurtjes gebruiken weer 100x meer GHB :~ 8P

Dit is gewoon machtmisbruik,de burgermeester vind die muziek kut dus het wordt verboden!

Er word al ruim 10jaar dikke hardcore gedraaid en NU ineens wordt het verboden daar |(

En ventje die vinden dat alle hardcore luisters "wannabee nazi's"zijn....Zijn zo dom als de achterend van bin laden :o

mijnheer wigger praat

Dit is klinklare onzin, hardcore heeft NIX met nazis oid te maken.

Meeste mense wie op een feest komen zijn normale mensen die ook naar trance/defqon feesten ed gaan. Geeneens lonsdale dragende lui.

Ruzie behoud je toch, bij welke muziekstijl dan ook. Drugs ook, dus ik snap de beargumentatie van de burg. niet.

Ik snap ook niet hier waarom ze aan de ene kant verkondigen laat iedereen in hun waarde, en aan de anderre kant lonsdale dragende "gabbers" afzeiken.

Ik denk dat 99% nieteens weet waar ze het over hebben.

Ik zou zeggen: ervaar het :)

Back