Belachelijk

de titel zegt alles wat ik hierover vind

waarom laten ze gewoon de motoren er niet uit en zetten ze trappers in de plaats ? michael schumacher, wereldkampioen F1 fietsen :|

vind dat he tnu al lam gaat in vergelijking tot emrikaanse indy's , naja, das op zich ook weer beetje overdreven, bij 370km/h bochten nemen ligt denk niet meer in de grenzen vna het menselijk kunnen :X
 
Indy is eigenlijk ongelooflijk saai in die ovals :rolleyes: Op 'n paar straatraces ala Monaco kijk ik er niet graag naar.... Maar die snelheid x| whoei :P
 
zeker flauwekul

de autos zijn veilig genoeg tegenwoordig
de sport is saai, maar met die nieuwe regels lijkt het juist onveiliger...
als je de neerwaartste druk gaat verlagen moet de coureurs eerder in de remmen, maar kans dat het fout gaat lijkt me groter...
Maar met minder neerwaartste druk gaan die autos juist weer harder over de rechte stukken...
en als je van 5x zoveel kms moet afleggen met een setjs banden lijkt me dat juist onveilig.
Een v8 motor is ook snel, ik denk aan 1988 Senna/ Prost met de McLaren, samen met de Williams van 1992 en nu de Ferrari van 2004 de meest succesvolle auto's.
In 1988 won McLaren 15 van de 16 races - 8 voor Senna en 7 voor Prost.
en Williams deed dat in 1992.
Nu is het de beurt aan die vervelende Schumacher.

en wat de topic starter over benzine zei.... das in 1994 na de dood van Senna al verandert.
vroeger werd er met 1 tank met speciale benzine (cocktails) gereden.
Tegenwoordig is zon beetje t zelfde spul dat je bij de pomp kan halen... misschien een hoger octaan.

al met al... domme aanpassingen
 
SendaSM said:
't gaat ze ook niet om de veiligheid :rolleyes:

Als iedereen 't saai vindt worden vanwege een zeker iemand, verliest de F1 belangstelling en komt er dus minder geld in 't laatje.
Vandaar dat ze proberen om het spannend te houden door die beperkingen :) sim-pel

F1 = geld


Voer dan opnieuw het gebruik van turbo's in. (of anders supercharger ofzo:P) Moet je zien hoe veel mensen er dàn extra kijken.:) (zou btw wel lollig starten zijn in dat geval, zonder launch control;)) Ik denk alleen dat de coureurs dat 'minder prettig' zouden vinden. Of maak anders de tankinhoud groter of kleiner, daarmee zou ook de strategie van alle teams vallen en zou elk team een nieuwe strategie moeten bedenken.

enne, door het ontwikkelen van nieuwe V8 motoren worden de mindere teams er alleen maar zwakker op, omdat bij hen het budget minder groot is. Bij de topteams is er genoeg geld om een nieuwere motor te ontwikkelen hoor.

Ik vind anders wel dat ze door v8 motoren en andere beperkingen de lol van het formule kijken er wel af gaat.
 
Naja, de v8 onwikkellen kost idd geld. Maar de kleine teams kopen toch de motoren die produceren 'm niet zelf, dus voor hun zou 't niet zoveel moeten uitmaken. Maar zeg ik erachter aan, en v8 doorontwikkelen is goedkoper dan een v10 doorontwikkelen. Dus in dat opzicht is 't wel allemaal goedkoper, en dat is wel weer ten voordeel tegenover de kleinere teams.....
 
de formule een is gewoon 'verneukt" ik ben zelf al fan van schumacher sins ie nog bij benneton reedt, het verschil tusse belgie, met jaque villeneuve en nu met (niemand) is toch zeer groot, die race in belgie was prachtig (1997) en nu? schumacher zet iedereen voor lul door zwaar weg tegaan plaats 3ofzo maakt een stop meer en wint nog. tuurlijk is het leuk dat mijn favoriet wint....maar spannend..?? geef mij oude kwali maar weer, lekker doorelkaar op de baan vechte voor pole, en die veiligheid zit ook wel goed inelkaar....ik ken nog een of andere burti in belgie..? 280 in een muur-niets..laat ze toch rijde, ze wete wat de risico"s zijn en kieze om de week weer om in die wage te stappe dus laat ze ook hard gaan!
 
Back
Top