socketje Well-Known Member 10 May 2004 #22 omg dit had ik nog niet gezien maar , als je dit kunt :d gewoon te vet!!
Funk_dm ::SA MEMBER:: 10 May 2004 #24 Originally posted by Volty Jammer dat Mercedes hem ook daadwerkelijk gaat bouwen, weg idee van 'ik-rij-de-enige-slr' Click to expand... ze worden al gebouwt, ik heb er al verscheidene in duitsland zien rondrijden.
Originally posted by Volty Jammer dat Mercedes hem ook daadwerkelijk gaat bouwen, weg idee van 'ik-rij-de-enige-slr' Click to expand... ze worden al gebouwt, ik heb er al verscheidene in duitsland zien rondrijden.
Buubdaman check: www.bitterlemon.nl 12 May 2004 #26 Originally posted by funk-master ze worden al gebouwt, ik heb er al verscheidene in duitsland zien rondrijden. Click to expand... denk het niet.. heb je niet de nieuwe slk zien rijden? die lijkt hier ook op...
Originally posted by funk-master ze worden al gebouwt, ik heb er al verscheidene in duitsland zien rondrijden. Click to expand... denk het niet.. heb je niet de nieuwe slk zien rijden? die lijkt hier ook op...
#Bas - 12 May 2004 #27 Originally posted by Volty Jammer dat Mercedes hem ook daadwerkelijk gaat bouwen, weg idee van 'ik-rij-de-enige-slr' Click to expand... Ik denk niet dat je een slr veel zal zien rijden aangezien het prijskaartje ervan rond de 600000 euro ligt
Originally posted by Volty Jammer dat Mercedes hem ook daadwerkelijk gaat bouwen, weg idee van 'ik-rij-de-enige-slr' Click to expand... Ik denk niet dat je een slr veel zal zien rijden aangezien het prijskaartje ervan rond de 600000 euro ligt
#Bas - 12 May 2004 #29 Originally posted by Buubdaman hmm das duizend euro per pk, best wat Click to expand... Maar dan heb je ook wat :W , McLaren Power 8)
Originally posted by Buubdaman hmm das duizend euro per pk, best wat Click to expand... Maar dan heb je ook wat :W , McLaren Power 8)
Slo DowN Well-Known Member 12 May 2004 #30 hahaha neppe armani, neppe evisu, neppe hugo boss, neppe prada's en nu kan je je collectie afmaken met een neppe merc
hahaha neppe armani, neppe evisu, neppe hugo boss, neppe prada's en nu kan je je collectie afmaken met een neppe merc
M Martini Scootaholic 13 May 2004 #31 nou mensen. wat is het volgende? ik vind het wel creabea dittuh. netjes gedaan. ok. et kan beter maar ik doe het ze niet 1,2,3 na
nou mensen. wat is het volgende? ik vind het wel creabea dittuh. netjes gedaan. ok. et kan beter maar ik doe het ze niet 1,2,3 na
V Vince Senior Master 13 May 2004 #32 Hij is iig nog wel origineler dan al die mensen die Pontiac Fierro's ombouwen tot Ferrari 8P