belachelijk gewoon

chills

Well-Known Member
Hardcore muziek verboden door burgemeester Zandvoort

Uitgegeven: 5 juli 2003 11:19
Laatst gewijzigd: 5 juli 2003 12:01

ZANDVOORT - In Zandvoort mogen in het openbaar geen feesten meer worden gegeven waar hardcore dancemuziek wordt gedraaid. Volgens burgemeester M. van der Heijden van de badplaats leidt deze harde muziek tot agressief gedrag.

Van der Heijden zegt kort geleden tijdens een straatfestival in Zandvoort met eigen ogen te hebben gezien waartoe hardcore dance kan leiden. "Daar word je bepaald niet vrolijk van. Er ontstonden vechtpartijtjes en er werd in drugs gedeald. Dan heb je het over een gevaar voor de openbare orde."

De burgemeester besloot daarom een algeheel verbod op het draaien van hardcore in te voeren. Dat verbod wordt voortaan opgenomen in vergunningen voor muziekfeesten en festivals. Van der Heijden wil op die manier de door hem zo gehate muziek uitbannen in Zandvoort.

bron: nu.nl

Advertisement - register to remove this

Sjezuz, ik vind et wel diep triest hor!!!

En alleen omdat meneer de burgemeester die muziek haat, enzo...
Oke, er zal wel is wat gedeald worden enzo, maar je ken der toch ook wat politie mensen die toch niets te doen hebben neer zetten daar?? Doen ze hier ook, werkt PERFECT!

WAT EEN LUL.

Met b.v. raggae feesten wordt gelukkig ook niet veel gesmoked e.d.....in het openbaar wel te verstaan...

jammer, niet dat ik er ooit van mn leven kom ofsow, maja...

ik denk dat het vooral om het imago van zandvoort gaat. Muziek verbieden is in mijn ogen niet goed, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.

Originally posted by Hilly
ik denk dat het vooral om het imago van zandvoort gaat. Muziek verbieden is in mijn ogen niet goed, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.

Kale strakstaande mannen zijn ook niet echt goed voor een imago denks :rolleyes: ;)

mjah ik vin het een soort teken van domheid,alles beetje de schuld geven van een muziek stroming.
Het is gewoon een zondebok zoeken omdat zijn beleid niet werkt

Originally posted by AB-Paultje
diep triest..

de sfeer op hardcore feesten is juist altijd te relaxed..

ja daar misschien wel, maar niet sjonnies van 14 die tof lope doen met hun lonsdale trui en hun boomblaster op het strand :p

Originally posted by Hilly
ja daar misschien wel, maar niet sjonnies van 14 die tof lope doen met hun lonsdale trui en hun boomblaster op het strand :p
idd !!
beter, zet sean paul of bob marley op en smoken we een jointje waarbij we lekker met een fles zuipen in het zand op het strand in slaap vallen.. met lekkere wijven inbegrepen uiteraard :p

Originally posted by Jossi
Hilly, daar krijg ik dus ook vort een dikke van ja :|

Staan ze daar: HOOOLLAND HOOOLLAND
of euhm.. HOLLAND VOLLAND..
van die wannabe racistjes met hun grote bek..
diep triest vind ik dat..
een die-hard racist is triest maar zo'n wannabe vind ik nog erger.. tjeezz

Ik heb respect voor een racist/Neo

Hij staat tenminste echt achter iets, het doel waar hij achter staat is dan wel fout, maar hij gaat er wel voor, en heeft in alles schijt wat andere mensen van m vinden, die wannab kankerracistjes die denken dat ze de 'bom' zijn met even hun hoofd kaal te scheren, kisten te kopen en een lonsdale trui aan te trekken en vervolgens loze kreten gaan lopen schreeuwen mogen van mij ter plekke neervallen...

d0w, dat verschil weet ik maar al te goed, maar hier wordt het gelijk samengetrokken...

een skinhead is b.v. ook iets anders als een racist, terwijl veel mensen denken van niet..

Back