Begrenzer SR Ditech

deffie3

StylishRacingTeam
Ik heb erg veel zitte te zoeke, maar ik hoor hier en daar verschillende dingen. Mijn vraag:

Zijn er begrenzers voor mijn sr ditech te krijgen?

Degene op scootparts schijnt het niet te doen!?

Greetz

Riko
 
Advertisement - register to remove this

oja? volgens mij wel hoor...

rpmext12 CGC begrenzer

Met afstandsbediening!
Geen gezeur meer met controles; gewoon even op je afstandbediening drukken en je scoot loopt netjes 45 km/u.
Eenvoudige montage. Slechts drie draden aansluiten en hij doet het.
Past op oa: Alle scooters. Behalve; Speedfight Chip key, Suzuki, Derbi, SR2000 en Morini motoren. Let op: Gratis bezorgd in NL.


€ 66,95 Aantal: 123 456 789 10

37UN65 Toerenbegrenzer

Scooter toerenbegrenzer.
12 standen. Slechts 2 draden en één schakelaartje.(evt. in de remhandle of claxon te verbergen)
Met montage en gebruiksaanwijzing. Makkelijk zelf te monteren.
Past op oa: Aprilia, Benelli, Beta, Malaguti, MBK en Yamaha scooters + Italjet Dragster, Rieju, Motor Hispania en Derbi met Minarelli motor.
Behalve; Speedfight Chip key, Suzuki, Derbi, SR2000 en Morini motoren.


€ 28,95 Aantal: 123 456 789 10


7995 Digitale begrenzer

Met Morsecode!
Deze past op alle scooters en kun je bijv. met je remhevel bedienen door zelf een code te verzinnen die die ellendige wouten niet weten! DÉ oplossing voor opgevoerde scoots.
Met duidelijke handleiding.
Past op oa: Alle scooters. Behalve; Speedfight Chip key, Suzuki, Derbi, SR2000 en Morini motoren.


Het staat er niet bij en ditech is toch gewone ontsteking en geen rare startonderbreker dus volgens mij moet ie het doen hoor...
 
Originally posted by -LCDP-
oja? volgens mij wel hoor...

rpmext12 CGC begrenzer

Met afstandsbediening!
Geen gezeur meer met controles; gewoon even op je afstandbediening drukken en je scoot loopt netjes 45 km/u.
Eenvoudige montage. Slechts drie draden aansluiten en hij doet het.
Past op oa: Alle scooters. Behalve; Speedfight Chip key, Suzuki, Derbi, SR2000 en Morini motoren. Let op: Gratis bezorgd in NL.


€ 66,95 Aantal: 123 456 789 10

37UN65 Toerenbegrenzer

Scooter toerenbegrenzer.
12 standen. Slechts 2 draden en één schakelaartje.(evt. in de remhandle of claxon te verbergen)
Met montage en gebruiksaanwijzing. Makkelijk zelf te monteren.
Past op oa: Aprilia, Benelli, Beta, Malaguti, MBK en Yamaha scooters + Italjet Dragster, Rieju, Motor Hispania en Derbi met Minarelli motor.
Behalve; Speedfight Chip key, Suzuki, Derbi, SR2000 en Morini motoren.


€ 28,95 Aantal: 123 456 789 10


7995 Digitale begrenzer

Met Morsecode!
Deze past op alle scooters en kun je bijv. met je remhevel bedienen door zelf een code te verzinnen die die ellendige wouten niet weten! DÉ oplossing voor opgevoerde scoots.
Met duidelijke handleiding.
Past op oa: Alle scooters. Behalve; Speedfight Chip key, Suzuki, Derbi, SR2000 en Morini motoren.


Het staat er niet bij en ditech is toch gewone ontsteking en geen rare startonderbreker dus volgens mij moet ie het doen hoor...

Alle begrenzers die je hebt genoemt zijn NIET voor Morini geschikt, DiTech dus....:|
 
Originally posted by -LCDP-
oja? volgens mij wel hoor...

rpmext12 CGC begrenzer

Met afstandsbediening!
Geen gezeur meer met controles; gewoon even op je afstandbediening drukken en je scoot loopt netjes 45 km/u.
Eenvoudige montage. Slechts drie draden aansluiten en hij doet het.
Past op oa: Alle scooters. Behalve; Speedfight Chip key, Suzuki, Derbi, SR2000 en Morini motoren. Let op: Gratis bezorgd in NL.


€ 66,95 Aantal: 123 456 789 10

37UN65 Toerenbegrenzer

Scooter toerenbegrenzer.
12 standen. Slechts 2 draden en één schakelaartje.(evt. in de remhandle of claxon te verbergen)
Met montage en gebruiksaanwijzing. Makkelijk zelf te monteren.
Past op oa: Aprilia, Benelli, Beta, Malaguti, MBK en Yamaha scooters + Italjet Dragster, Rieju, Motor Hispania en Derbi met Minarelli motor.
Behalve; Speedfight Chip key, Suzuki, Derbi, SR2000 en Morini motoren.


€ 28,95 Aantal: 123 456 789 10


7995 Digitale begrenzer

Met Morsecode!
Deze past op alle scooters en kun je bijv. met je remhevel bedienen door zelf een code te verzinnen die die ellendige wouten niet weten! DÉ oplossing voor opgevoerde scoots.
Met duidelijke handleiding.
Past op oa: Alle scooters. Behalve; Speedfight Chip key, Suzuki, Derbi, SR2000 en Morini motoren.


Het staat er niet bij en ditech is toch gewone ontsteking en geen rare startonderbreker dus volgens mij moet ie het doen hoor...

:|:|:| Dit is dus voor de normale en niet voor de ditech, das een geval apart he...
 
Begrenzer van Pinasco (nog nooit van gehoord?) waar kan je die halen?

Afstelling? van de toerenbegrenzer, een speciale voor de ditech?, wat voor merk?, hoe doe je dat? (je ben een beetje vaag vinni007)

Denk erom dat hij speciaal voor de ditech is, anders doet ie het waarschijnlijk niet!
 
hee ik heb wel een begrenzer voor mijn injectei(die is dan begrenst) werkt heel goed, ongeveer 40 euro, en dit las ik ook op het forum""

De begrenzer met afstand bediening op m'n speedfight werkt prima en dat kleine doosje dat je met een mini schakelaartje moet bedienen voor de DiTech werkt ook goed''

iemand hier nog meer goede ervaringen mee??
 
als je ff wat verder kijkt als je neus langs is, dan zie je verder naar beneden op diezelfde pagina met begrenzers een begrenzer staan speciaal voor de ditech.

deze namelijk:
EU4061 Toerenbegrenzer

Zeer exclusieve toerenbegrenzer! Past alleen op de Aprilia SR Di-tech. Dus voor de SR met digitale injectie.
Onderstaande tekst mag niet door politie, wouten, cops of ander fout justitie personeel gelezen worden!
Eenvoudige montage! Slechts drie draden en een klein schakelaartje. Maar hij is natuurlijk ook door je remhandel of een lichtschakelaar te bedienen.
Past op oa: Aprilia SR Di-tech scooter

kost € 39,50
 
ditech...

vin ik net zo een mario kart racer iets met zn gameboy tuning mjaah.

)( ff ontopic )(
kun je neit gewoon de ontstekingskabel splitsen en daar een paar weerstandjes met schakelaar opzetten?
 
Ik heb een vraagje, ik zou willen weten of er een afstelsysteem bestaat voor mijn booster spirit model van 2007, dus een nieuwe. Ik ben al gaan vragen bij verschillende dealers en ze zeggen dat er voor nieuwe boosters geen bestaat. Indien er iemand weet welke er goed werkt voor mijn brommer gelieve het me dan te laten weten.

Mvg Nils
 
Back
Top