beetje jammer

Status
Not open for further replies.

outliner

Banned
leuke mail dat ik krijg joh

ik citeer:

Quote:
Originally Posted by outliner
Dit is een SCOOTERforum, en geen graffiti- of tekenforum. Dit topic gaat dus dicht, misschien kun je beter een ander forum zoeken om je kunsten te laten zien.

Close

ik zie geen graffiti maar airbrush dombo
en aangezien er scooter eigenaars dit mooi vinden heb ik wat van mij werk erop gezet, lompe snotneus


Ik hoop voor je dat je die woorden terugneemt en je excuses aanbiedt, anders is dit je laatste dag op dit forum. Dat schelden zijn we niet van gediend.

De foto's in dat topic zijjn misschien prachtig voor jou, ik hecht er geen enkele waarde aan. Dit is een scooterforum, het forumdeel "optisch" is bedoeld voor alles wat met scooters te maken heeft. Die foto's horen daar niet thuis.

Groeten,

Ramon
 
Advertisement - register to remove this

nou ik hoop dat jij op een andere manier mij kan vertellen dat die foto's liever niet op JOUW forum mogen.
dan zal ik erover nadenken om mijn woorden terug te nemen, excuses doe ik niet aan.
ik hecht weinig waarde aan jou mening als onfatsoenlijke forum eigenaar, dus doe wat je moet doen.
 
Outliner, misschien moet je je foto's is posten van je spuitwerk in het spuit topic, want daar horen ze thuis. Problemen met je scooter kun je in andere gedeeltes posten van dit forum. En steeds nadrukkelijk laten merken dat je het ergens niet mee eens bent is een beetje vervelend
 
Je moet begrijpen dat zoiets ook niet hier thuis hoort, het is allemaal leuk en enig voor jezelf. Maar wij hebben daar niets aan.

Het is dus inderdaad beter om je werk te showen op een ander forum, daar krijg je ook gelijk tips om het wat mooier uit te laten zien, want echt prachtig strak lijkt de verf niet eens te zijn.

Je scheld ook helemaal voor niks.
 
nou nou jongens... Het komt op mij meer over als een gast die niet stapt hoe scooterforum.net werkt.
Als die dit op scooterfreaks of iets had gepost had iedereen waarschijnlijk zijn reet gelikt.

Dit neemt natuurlijk niet weg dat hij te grof is, en hier niet thuis hoort.
Topic kan wat mij betreft ook weer dicht. Was leuk amusement voor de maandagavond :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top