Beetje hulp met afstelling

Jeff0

Hendig sjiek slipper
Oi,

Ik heb wat hulp nodig met het afstellen van mijn scooter, want ik heb eigenlijk geen idee welke richting ik op moet... Ik weet dat het niet precies te zeggen is, maar ik zou graag wat aanwijzigingen willen hebben :).

Ik heb een setje polini trekveertjes (geel, groen en zwart). Sproeier en rolletjes heb ik niet op voorraad, dus noem maar wat ;). En het gaat om een minarelli horizontaal blok.

Setup:
DR70
Doppler krukas p10
Yasuni C16
DO 17,5mm
Malossi VL12 met stuffer
'Power'filter
Hebo vario
Hebo v-snaar
Orginele koppeling
Orginele ontsteking
 
Advertisement - register to remove this

begin dan eerst eens met een std filter , daar word het al veel makkelijker van , totaal onnodig ..

begin eens met gele of rode drukveer malossi , rond de 3/3,5 gram rollen en trekveren gewoon proberen , mischien wil het niet eens met std koppeling , kwestie van testen...
 
melf #50 said:
begin dan eerst eens met een std filter , daar word het al veel makkelijker van , totaal onnodig ..

begin eens met gele of rode drukveer malossi , rond de 3/3,5 gram rollen en trekveren gewoon proberen , mischien wil het niet eens met std koppeling , kwestie van testen...

Standaard filter past niet geloof ik... verlast frame. Als ie zou passen koop ik die later nog, maar ik wil eerst zo even afstellen. Dus welke sproeier moet ik ongeveer hebben?

Ik rij trouwens met de hebo drukveer die bij de vario zit... ook goed? Waarschijnlijk haal ik nog een hebo verstelbare koppeling, dan zit ik zeker goed.
 
Back
Top