BartB.
Banned
Oi, dit is mijn nieuwe projectpage.
Ik wil me eerst even voorstellen, ik heet Bart ik ben van 12 augustus 1988 en woon in Zelhem(klein gat in de achterhoek).
Mijn brommer/scooter verleden is wel behoorlijk, bij mij begon het toch echt rond mn 14e met de het welbekende verhaal van de pech maxi. Naja toen werd ik 16 en ja derbi’s waren hier toen wel hip. Dus kwam er een senda sm uit 2001. helemaal vanuit Houten. Daar heb ik iets minder dan een jaar mee gereden. En toen begin zomer 2005 verkocht. (bleek achteraf wel een behoorlijk wrak). Toen een week later m’n groene senda sm uit 2004 gekocht. Een jaar lang flink aan gebeund. En echt zo ongeveer alle denkbare setups gehad(2x airsal, 1x prorace, 3x mk sp, 3x mhr rep). Hier ff een paar ouwe foto’s:
September 2005:
Begin december 2005:
Maart 2006(hier was ie denk ik op zn mooist kwa uiterlijk):
Juli 2006: (weekje voordat ie weg ging)(best spijt van)
Zoo maar toen mn groene weg was. Had ik wel de hele zomer niks fatsoenlijks om op te rijden. Dus toen een tijdje met een appie sr rond gecruized. (airsal t6, bida c16. 19mm)wat op zich redelijk ging. Toen kwam ik op het idee weer een senda te kopen. Naja zo gezegd zo gedaan, sr verkocht en een senda DRD terug gekocht. Hij zag er niet uit maja das niet echt een probleem.
Weekje na aanschaf begin december 2006:
naja toen ben ik maar is begonnen om een leuke setup bij elkaar te kopen.
Dat werd in eerste instantie het volgende:
-Hebo ng 70
-Keihin pwk 28 (rep)
-Conti CHR membraam
-Malossi 26mm spruitstuk
-Metrakit Prorace uitlaat bovenlangs
-MVT ontsteking met verlichting
Al dat spul er maar is opgegooid op de std as, en beetje aan het prutsen gegaan. Maar het was eigelijk niet wat ik gehoopt had. Nu weer ik ook wel dat een std ng niet geweldig is en dat ie met wat bewerken wel behoorlijk in de buurt van een manston komt, Maja Hebo wie wil er nu met hebo rijden . dus toen maar ff de pc aan gezwengeld en de cilinder,uitlaat,carb maar weer verkocht.
Verder ben ik ook nog wel ff met het uiterlijk bezig geweest, ofja…..ik heb de zaag maar is in de achterkappen gezet. En toen gelijk maar even verse tandwielen en ketting gekocht:
En ja dan zit je dus zonder spul. Dus maar weer is ff gaan rondneuzen. En ik heb uiteindelijk het volgende gekocht:
-Malossi MHR TEAM 50mm cil
-Metrakit Prorace (onderlangs)
-Dellortho vhst 26mm met XSH 70mm kelkje
-Athena krukas
-Mk Pr c4 lagers/keeringen
-Mk Pr koppelings platen en een setje Doppler platen
En even een totaal plaatje:
heb nog geen fotos van me pr pijp, die is nog onderweg vanuit Belgie (al 2 weken :L)
Verder ben ik ook nog wel ff met het uiterlijk bezig geweest, ofja…..ik heb de zaag maar is in de achterkappen gezet. En toen ff verse tandwielen en ketting gekocht:
frame ed nu (beetje zielig):
blokje voor:
blokje tijdens:
en blokje na:
die was klaar om uit elkaar te gaan……
met een luchtsleutel gaat het teminste beetje snel en zonder gedoe :K
maarja zoals sommige hier mischien ook wel weten, een mhr team heeft gewoon dezelfde spoel poorten als een mhr rep…..dus hier moet ik nog maar is ff achteraan gaan voor de nodige TJOENING (heb abt al gemaild….)
ik mis nu alleen nog een paar belangrijke dingen voor m’n blok zoals: verse mhr zuiger, nieuwe tapeinden. Duidelijke explode view van een senda versnelling bak. En het belangrijkste een fatsoenlijke binnen rotor. Want die mvt die ik nu heb is natuurlijk nog veel te zwaar.
en het uiterlijk:
mja op deze kappen krijgen een leuk kleurtje, of ik koop een nieuwe set, maar dan wel perse rood of groen. en zo zijn er nog wel wat kleine dingen zoals het zadel, stuur ed......en de laklaag van me frame kan er ook nog wel af. maarja het moet niet een of ander pimp ding worden alleen voor de show. dus geen dure lak en andere speciale shit
en of er mee gesprint gaat worden, mja dat weet ik niet. ik denk het van niet aangezien een drd alleen al 100 kilo weegt en ikzelf ook zoiets dus....
echte tjoening gedaan vandaag:
nu staat mn brom net ff een stukkie hoger, scheelt mischien 1cm bij die gaten, maar door dat prolink gebeuren staat ie nu echt een aardig stuk hoger, hopelijk niet te hoog
en in het onderste gat past ie ook, maar dan komt ie wel heel erg hoog te staan. ik heb dus nu lekker 3 standen 8)
en wat verse boutjes:
Zoo dat was weer even genoeg. Zodra dr weer wat leuks te melden is………………..
Bart.
Ik wil me eerst even voorstellen, ik heet Bart ik ben van 12 augustus 1988 en woon in Zelhem(klein gat in de achterhoek).
Mijn brommer/scooter verleden is wel behoorlijk, bij mij begon het toch echt rond mn 14e met de het welbekende verhaal van de pech maxi. Naja toen werd ik 16 en ja derbi’s waren hier toen wel hip. Dus kwam er een senda sm uit 2001. helemaal vanuit Houten. Daar heb ik iets minder dan een jaar mee gereden. En toen begin zomer 2005 verkocht. (bleek achteraf wel een behoorlijk wrak). Toen een week later m’n groene senda sm uit 2004 gekocht. Een jaar lang flink aan gebeund. En echt zo ongeveer alle denkbare setups gehad(2x airsal, 1x prorace, 3x mk sp, 3x mhr rep). Hier ff een paar ouwe foto’s:
September 2005:
Begin december 2005:
Maart 2006(hier was ie denk ik op zn mooist kwa uiterlijk):
Juli 2006: (weekje voordat ie weg ging)(best spijt van)
Zoo maar toen mn groene weg was. Had ik wel de hele zomer niks fatsoenlijks om op te rijden. Dus toen een tijdje met een appie sr rond gecruized. (airsal t6, bida c16. 19mm)wat op zich redelijk ging. Toen kwam ik op het idee weer een senda te kopen. Naja zo gezegd zo gedaan, sr verkocht en een senda DRD terug gekocht. Hij zag er niet uit maja das niet echt een probleem.
Weekje na aanschaf begin december 2006:
naja toen ben ik maar is begonnen om een leuke setup bij elkaar te kopen.
Dat werd in eerste instantie het volgende:
-Hebo ng 70
-Keihin pwk 28 (rep)
-Conti CHR membraam
-Malossi 26mm spruitstuk
-Metrakit Prorace uitlaat bovenlangs
-MVT ontsteking met verlichting
Al dat spul er maar is opgegooid op de std as, en beetje aan het prutsen gegaan. Maar het was eigelijk niet wat ik gehoopt had. Nu weer ik ook wel dat een std ng niet geweldig is en dat ie met wat bewerken wel behoorlijk in de buurt van een manston komt, Maja Hebo wie wil er nu met hebo rijden . dus toen maar ff de pc aan gezwengeld en de cilinder,uitlaat,carb maar weer verkocht.
Verder ben ik ook nog wel ff met het uiterlijk bezig geweest, ofja…..ik heb de zaag maar is in de achterkappen gezet. En toen gelijk maar even verse tandwielen en ketting gekocht:
En ja dan zit je dus zonder spul. Dus maar weer is ff gaan rondneuzen. En ik heb uiteindelijk het volgende gekocht:
-Malossi MHR TEAM 50mm cil
-Metrakit Prorace (onderlangs)
-Dellortho vhst 26mm met XSH 70mm kelkje
-Athena krukas
-Mk Pr c4 lagers/keeringen
-Mk Pr koppelings platen en een setje Doppler platen
En even een totaal plaatje:
heb nog geen fotos van me pr pijp, die is nog onderweg vanuit Belgie (al 2 weken :L)
Verder ben ik ook nog wel ff met het uiterlijk bezig geweest, ofja…..ik heb de zaag maar is in de achterkappen gezet. En toen ff verse tandwielen en ketting gekocht:
frame ed nu (beetje zielig):
blokje voor:
blokje tijdens:
en blokje na:
die was klaar om uit elkaar te gaan……
met een luchtsleutel gaat het teminste beetje snel en zonder gedoe :K
maarja zoals sommige hier mischien ook wel weten, een mhr team heeft gewoon dezelfde spoel poorten als een mhr rep…..dus hier moet ik nog maar is ff achteraan gaan voor de nodige TJOENING (heb abt al gemaild….)
ik mis nu alleen nog een paar belangrijke dingen voor m’n blok zoals: verse mhr zuiger, nieuwe tapeinden. Duidelijke explode view van een senda versnelling bak. En het belangrijkste een fatsoenlijke binnen rotor. Want die mvt die ik nu heb is natuurlijk nog veel te zwaar.
en het uiterlijk:
mja op deze kappen krijgen een leuk kleurtje, of ik koop een nieuwe set, maar dan wel perse rood of groen. en zo zijn er nog wel wat kleine dingen zoals het zadel, stuur ed......en de laklaag van me frame kan er ook nog wel af. maarja het moet niet een of ander pimp ding worden alleen voor de show. dus geen dure lak en andere speciale shit
en of er mee gesprint gaat worden, mja dat weet ik niet. ik denk het van niet aangezien een drd alleen al 100 kilo weegt en ikzelf ook zoiets dus....
echte tjoening gedaan vandaag:
nu staat mn brom net ff een stukkie hoger, scheelt mischien 1cm bij die gaten, maar door dat prolink gebeuren staat ie nu echt een aardig stuk hoger, hopelijk niet te hoog
en in het onderste gat past ie ook, maar dan komt ie wel heel erg hoog te staan. ik heb dus nu lekker 3 standen 8)
en wat verse boutjes:
Zoo dat was weer even genoeg. Zodra dr weer wat leuks te melden is………………..
Bart.
Last edited: