R Rein Bolt New Member 13 February 2021 #1 Ik heb laatst bar end spiegel gehaald maar wil ze even loshalen zodat ik andere handvaten kan monteren. Hoe kan ik deze spiegels er het makkelijkst afhalen zonder ze kapot te maken? Het gaat hierbij om een piaggio zip
Ik heb laatst bar end spiegel gehaald maar wil ze even loshalen zodat ik andere handvaten kan monteren. Hoe kan ik deze spiegels er het makkelijkst afhalen zonder ze kapot te maken? Het gaat hierbij om een piaggio zip
4slaf4life Well-Known Member 13 February 2021 #2 Normaal kan je ze gewoon loshalen door die bout die het stuur in gaat los te halen Upvote 0 Downvote
R Rein Bolt New Member 14 February 2021 #3 Maar deze bar end spiegels sla je in het stuur Upvote 0 Downvote
Broos Well-Known Member 14 February 2021 #4 Slaan? Zit er niet een bout in het midden, die zou je dan een stuk los moeten draaien en naar binnen tikken. Upvote 0 Downvote
Slaan? Zit er niet een bout in het midden, die zou je dan een stuk los moeten draaien en naar binnen tikken.
4slaf4life Well-Known Member 14 February 2021 #5 Draai die bout die het stuur in gaat anders helemaal los. Dan kan je de hele spiegel eraf halen en kunnen de handvaten er af Upvote 0 Downvote
Draai die bout die het stuur in gaat anders helemaal los. Dan kan je de hele spiegel eraf halen en kunnen de handvaten er af