bali 70cc

Status
Not open for further replies.

jellecitta

Well-Known Member
hey ,
als eerst zal ik me even voorstellen .
ik ben jelle en woon in de bilt en ben 24jaar maar voel me net 16 in me hooft8).

ik ben onder tussen bezig met een 2de project ,
project 1 was een citta met een 65cc er onder dat was een makkie en daar heb ik nu een goed rijdent brommertje van over gehouden .

2de project is een honda bali :
dit project is en zal nog steeds een lastiger ding worden , want er zijn moeilijk goeie spullen voor tekrijgen , toch begint het nu zijn fruigten te werpen ,
ik heb er een dr 70cc onder met race krukass 17mm carb polini race koppeling en vario.
nu dit er op zit loop hij een goeie 80km/h er trekt als een dolle .
volgende stap gaat worden een 19mmcarb. met rechte inlaatspruitstuk met power filter en een next r uitlaat .
en dan zien wat er weer voor vooruitgang is .
 
Advertisement - register to remove this

Jellecitta, neem de door Marc.v.W. genoemde projectregels even door en kijk in een aantal andere projecten om te zien wat er hier van je verwacht wordt om aan de eisen van een projectpagina te voldoen. Die eisen zijn vrij hoog zal ik je vast verklappen.

Ik denk niet dat jouw project daar aan gaat voldoen. Denk jij van wel, maak dan gerust een nieuw topic aan waarin je laat zien dat jouw project wel projectpagin waard is. En als je me nog vaker het woord project wil zien typen dan PM maar :p

Close
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top