Baan zoeken

Originally posted by SRurbanKID
Ik woon in Hoofddorp. Vanaf daar is Haarlem, Amsterdam, Schiphol makkelijk te doen. Hoofddorp zelf is ook geen boerengehucht ofzow. Maar hier kan ik ook nix vinden. Ligt aan de economie gewoon denk ik.

In deze omgeving is zeker wel genoeg te vinden, je moet alleen goed zoeken. Ik werk in Uithoorn, valt onderhand onder dezelfde regio.
 
Originally posted by |Roy|
Ik had vandaag sollicitatiegesprek. Wat een drammerts. Ze vonden 6€ per uur al te veel :(. En dan gingen ze er ook nog vanuit dat ik het zwart wou :|. Ik wil gewoon wit werk, want anders betaal ik me scheel aan ziektekostenverzekering (particulier). Als ik werk kom ik nl. in ziekenfonds.

Ik werk nu ook wit en betaal me ook een ongeluk aan het ziekenfonds. En wat krijg je ervoor? NIKS.
43 euro in de maand en als ik wat krijg dan laten ze mij dood bloeden of ik moet m'n rekening van weet-ik-veel-hoeveel betalen:|. Krijg met 18 jaar nu 6,30 per uur netto. Wel netjes opzich maar voor 5 euro per uur sta ik liever ergens waar ik het wel leuk vind.
 
Originally posted by macio
Ik werk nu ook wit en betaal me ook een ongeluk aan het ziekenfonds. En wat krijg je ervoor? NIKS.
43 euro in de maand en als ik wat krijg dan laten ze mij dood bloeden of ik moet m'n rekening van weet-ik-veel-hoeveel betalen:|. Krijg met 18 jaar nu 6,30 per uur netto. Wel netjes opzich maar voor 5 euro per uur sta ik liever ergens waar ik het wel leuk vind.

Als ik niet in ziekenfonds kom, moet ik particulier verzekeren. Dat is nog veeeeeeeeeeeeeeel duurder :|. Helemaal niet verzekeren is natuurlijk ook geen optie, beter de goedkoopste dan...
 
Macio, zeur niet met je €43,- Die moet iedereen betalen en die 43,- is lang niet dekkend voor de kosten. Wees blij dat het zo laag is.
 
als je vader een eigen bedrijf heeft ----> voor uurtje of wat daar op de loonlijst. Zo is het met mij ook gefixed. Ik werk namelijk ook zwart, en particulier is gewoon fucking veel geld.
 
Dat heeft hij dus niet :(. Maar het gaat er idd dus om dat je wat uurtjes wit hebt, zodat je een inkomen op papier hebt.
 
Back
Top