Autorai 2005

kwas dr vandaag, in het begin echt super lekker rustig, stond niemand bij die enzo etc , maar later werd het echt te druk,hier wat foto's :

dsc028902oy.jpg

dsc028913ee.jpg

dsc028943wn.jpg

dsc028970nw.jpg

afb0579ji.jpg

afb0038io.jpg

afb0138ng.jpg

afb0144qx.jpg

afb0195ik.jpg

afb0355pj.jpg

afb0519al.jpg

afb0529hb.jpg

afb0686ek.jpg

afb0711bl.jpg

afb0679re.jpg

afb0740ol.jpg


let niet op de kwaliteit, de meeste foto's zijn met telefoon genomen
heeft iemand btw nog goede foto's van die wiessman gt?
 
Last edited:
Niels said:
ik ga morgen, met enkele vrienden. Ik ben benieuwd wat het verschil zal zijn tov. Essen Motorshow. we zullen zien...

Essen is toch meer gericht op tuning enzo?? AutoRai kan je daar niet mee vergelijken....
 
Aerox Wijchen said:
dan moe je verrekt goed op gaan letten en veel geluk hebben, want iemand meeten in die drukte ......... suc6:eek:

Druk op dinsdagmiddag? zal wel meevallen toch?

GROSSIE said:
hahaha was laatst ook @ koopmans met RobinV etc:p maar is goed:)

Sorry, er komen zoveel members @ koopmans, ze stellen zich nooit voor, en ik moet ze maar zien te herkennen ;)
 
S3500129%20(Small).JPG


mmm....de Fondmetal Minardi M197 (dus de Minardi uit 1997 op de Rai 2005, alleen dan in de kleurstelling van dit jaar...triester kan niet, laat ze dan uitpakken met de B versie die ze voor dit jaar gebruiken
 
Dat de mooiste auto van de rai nou net afkomstig is van het merk wat er eigenlijk niet was, Alfa Romeo..
Die 8C is echt zoeper mooi, heb daar echt een tijdje naar staan kijken. Gewoon dik mooier dan op de plaatjes!

En het lijkt net alsof Opel's auto's gaat maken waar ik me in zou durven laten zien! Tot de sjonnies (OCZ voor de insiders) ermee aan de haal gaan dan. Astra is best ok, speedster is eigenlijk ook wel gaaf maar das dan eigenlijk weer een lotus..

Iemand nog in de cityrover gekropen? hijs echt :L
Ze worden op basisscholen in elkaar gezet door kinderen van groep 3, serieus :rolleyes:
 
Back
Top