Autorai 2005

Bas

Administrator
Staff member
Wie gaat er eigenlijk naar de autorai?

Zelf ga ik vrijdag, gewoon voor de gezelligheid wat auto's loeren.
Nog mensen tip's waar men zeker moet kijken?
 
Advertisement - register to remove this

ja tuurlijk gah ik :D
autorai is het evenement voor mij
(met nog een paar andere motorrai,ONK stuntrijden ennne lelystad natuurlijk :p)
 
Ik ben er 2 jaar geleden ook geweest :) echt, zeer de moeite waard als autoliefhebber.
Ik heb btw 2 gratis kaarten van Opel gekregen :D via i-net.
Stands die ik beslist niet zal voorbij lopen zijn o.a.

Autovisie-stand, hebben 30 zeer exclusieve sportwagens staan
Carros-stand, Ferrari, Lamborghini, Porsche, BMW, VW, Bentley, Jaguar, Cadillac en vast nog wel meer........ eigenlijk geen enkele stand voorbijlopen ;)
 
Ik ga ook! incl. zown porsche kaartje ofzo.. kan je ws net zoals vorige x op de porsche stand.. ipv iedereen die 8ter het "hek" staat te kwijlen 8P :p
 
Ik ga er altijd naar toe als het er is. Dus ben er dit jaar ook te vinden. Welke dag weet ik nog niet. Normaal ga ik er altijd 2 a 3 keer heen in zo'n week, maarja dat komt door de gratis kaartjes. Maar nu Fiat er niet staat zijn de gratis kaartjes ver te zoeken helaas (pa werkt daar :))

Tja wat je niet moet missen is natuurlijk de Ferrari 430, M6?? (maar denk dat ie op Geneve komt inplaats van de Rai). Eigenlijk moet je alles gewoon zien :p
 
kga zaterdag, dingen die ik wil zien: carrera gt, merc maclaren slr, enzo, nobles, wiessman, dodge magnum, lambo's
 
ok dan ik ga morgen met vriend van me, hij heeft een shit load aan gratis kaartjes. We gaan morgen met de auto. Zal wel even wat mooie plaatjes schieten :W
 
Ossje said:
Fuck...jij gaat op de persdag?? Dat is morgen namelijk. Ben ik normaal ook....maarja Fiat he :p :L
Wat is daar zo speciaal aan? Het is voor mij iig de enige dag dat ik kan. Daarna nog even naar een feestje in Leiden waar een gratis fust is. Ik vermaak me morgen wel
:).
 
Back
Top