Automeeting part 2

Misschien kom ik (heel misschien), maar zoals ik al aan Lars uitlegde via pm, is het probleem dat ik geen vervoer heb én waarschijnlijk niemand ken, ookal lees ik elke dag mee. En waarschijnlijk ben ik nog de jongste ook :+. Het lijkt me overigens wel leuk om te komen! (ben daar 3 jaar lang opgegroeid door m'n oom en tante, die wonen in het heijermansflat. Dat meot jij wel kennen Robert!

De volgende meeting kom ik ook, heb dan m'n rbw, en m'n golf is dan klaar, dus kan ik opentuningstylel foto's laten maken van m'n Gulf.

Ik ben net 5 min terug uit italie, maar ik denk dat ik er zondag wel bij ben :) Zonder Seat logo, want die is er met 200+ afgevlogen :)

Maar nu eerst even alle pagina;s doorlezen

Ja idd, klein stukkie man, tunnel door, richting hoogvliet, spijkenisse brug, hartel ben je dr

20 min rijden denks
Je weet wel dat ik op een vivaslettie rijd die nogsteeds niet is afgesteld (lees: dikke overtoeren en een dip waarbij een geluid komt dat het lijkt alsof dat blok gaat ontploffen), waarmee ik met 93 geflitst ben en alles behalve te vertrouwen is? :+

over de route; bedoel je de beneluxtunnel? Verder dan dat weet ik niet +pippi+

Enne; met de scooter naar een AUTOmeeting 8P

Nee dat mag ik niet hopen nee! Kudtscooters.
Ik ga toch nog eventjes proberen vervoer te regelen, dus als iemand zo lief zou willen zijn om mij op te pikken krijgt die een euroknaller van me!

Back