Automeeting part 2

zijn jullie dr klaar voor bitches :P
Als je bij de Mac aankomt, om het gebouw heen rijden en zo laag mogelijk parkeren, dan zie je vanzelf de Focus wel staan

Zoals ik al tegen Mark zei; eigenlijk moet je daar als eerste zijn en gewoon filmen hoe iedereen als een idioot aankomt :D

En ik neem m'n camera mee, dus Robert, zorg dat je haar goed zit :P

Oke net terug van vakantie..

Auto is idd kapot.. Rad is opgeblazen door oververhitting..

Stond 3 uur lang in de file.. en ik zag om de havenklap autos van de weg gaan, En ineens was het bij mij ook over..

Moet nu van de week ff daarheen en miss terplekke nieuwe radiateur plaatsen, of met auto ambulance..

Miss dat ik morge met mark mee ga.. Maar moet even kijken wat me pa is jarig..

omg dit meen je niet he !! haha ik woon vlakbij zwolle en gisteren rond half 7 stond er wel iemand met een bmw langs de snelweg maar dit was bij de a50/a28 bij wezep daar.

ik kwam met de motor door de file heen zetten.

maar meeten in zwolle vind ik geen probleem :+

Ivm een spoed opname in het ziekenhuis eerder deze avond, van me vriend Erik, moet ik hem en mij morgen afmelden voor de automeeting.

Groetjesss Desire.

Balen, sterkte iig aan jullie beiden.

Voor de mensen morgen, op de A15 staan ze de laatste tijd flink te controleren dus rij daar dan ook echt 100, en sommige stukken 90!!!

Tot straks :*

Jullie gaan naar de Mac @ spijkenisse toch?

Ik weet niet of het bekend is maar die grote parkeerplaats daar boven mag je NIET meer inrijden, ze staan er zeker te controleren dus pas op. :)

Schijnt al een tijdje zo te zijn, nog nooit opgevallen tot gister, vriend van me kreeg een dikke bekeuring. :X

Ja daar heeft Robert ons al voor gewaarschuwd; zo LAAG mogelijk parkeren!

Anyway, mark is hier rond half 1, hopen dat ik op tijd wakker ben :D

*Gaat weer verder aan de Bacardi Lemon en de Red Label*

Mark, tis echt simpel. Je neemt afslag Spijkenisse op de A15. Kom je eerst over een brug, daarna links en rechts van de weg een Texaco. Na de Texaco's rechts voorsorteren, richting Hellevoetsluis. Na 200 meter of zo zit de Mac dan, daar ga je naar rechts en je bent r :)

Back