Automeeting 1 oktober de Meern (Utrecht)

Vassago said:
Heineken denk.

Jup :rolleyes: Kon het moeilijk anders doen, anders had ik in de auto voor me gezeten.. Die invoegstrook was ook niet echt berekend op 25 auto's die tegelijk de snelweg op willen :P Plus nog het feit dat iedereen was aan het proberen elkaar bij te houden, en de voorsten (die blijkbaar de weg wisten) volgens mij probeerden iedereen kwijt te rijden ofzo :P

Volgende keer hoop ik wel navi te hebben, kan ik lekker relaxt naar de Mac :P

Vond het wel erg leuk trouwens, zie je eens wat gezichten bij die namen :D

Erik said:
Leg nou eens uit WAAR precies je ons kwijt raakte? :? })

daaaaaaaaag ik zat op de a12 en toen zag ik jullie nog een paar keer door het verkeer flisten maar toen was het afgelopen hoor...

Zoals ik al zei, er werd echt te lomp gereden door de enkeling die de weg wél wist :P

En Lars jij bent een halve zool :P Hou die auto heel man! We stonden echt te hopen dat het goed bleef gaan :rolleyes:

Heineken said:
Jup :rolleyes: Kon het moeilijk anders doen, anders had ik in de auto voor me gezeten.. Die invoegstrook was ook niet echt berekend op 25 auto's die tegelijk de snelweg op willen :P Plus nog het feit dat iedereen was aan het proberen elkaar bij te houden, en de voorsten (die blijkbaar de weg wisten) volgens mij probeerden iedereen kwijt te rijden ofzo :P

Volgende keer hoop ik wel navi te hebben, kan ik lekker relaxt naar de Mac :P

Vond het wel erg leuk trouwens, zie je eens wat gezichten bij die namen :D

K zal nooit meer je naam vergeten :*

Nee idd, kon je niks aan doen. Was gewoon gekkenwerk. Mijn tomtom herkende de McDonalds niet :P

Heineken said:
Zoals ik al zei, er werd echt te lomp gereden door de enkeling die de weg wél wist :P

En Lars jij bent een halve zool :P Hou die auto heel man! We stonden echt te hopen dat het goed bleef gaan :rolleyes:

Beheerst gedrift toch :P Gaat heus wel goed ;).. Veel vermogen, RWD en nat wegdek = fun :P

Was wel weer ff leuk, beetje kut van het weer enzo.

Foto=SNNSNBZW

Heb nog 2 filmpjes van Lars (echt een geweldige auto!) z'n drift skills, zal ze zo even ergens proberen te uploaden.

Ook weer back @ home :)

Was wel gezellig zo en de mac was weer zoals gewoonlijk overheerlijk :D
Alleen wat was het opeens een pleures weer.

En Carlosz zeker mooie bak heb je :D

Was idd een vaag apparaat van nick 8P

Maar misschien een optie om volgende keer te gaan karten ofzo.
Want dit was beetje doelloos op een parkeerplaats staan en had je het na een goed uur ook wel weer gezien.

Back