Automeeting 1 oktober de Meern (Utrecht)

Lekker kut, kapt in eens je brandstofpomp er af en toe mee.

En ik durf het niet te gokken om zo'n stuk te gaan rijden als hij ineens uit kan vallen.

Sorry, next tim beter.

Godver nog meer afhakers :(

Trouwens voor de groep die vanaf Mac hoofddorp gaan morgen: hoe laat in Hoofddorp en hoe moet ik er naartoe? Zoals eerder vertelt de A4 richting R'dam, afslag hoofddorp en dan zie ik de Mac?

@ Boyd, vind ik echt niet kunnen hoor, maar nu mag mijn auto er wel naast staan zeker :P

rieju-pim said:
Is de ktm weer niet motor waaridg????

BITCH!!!

fuck, khoop dat t droog is serieus eng om met een 3/4 slick voorband in de regen te rijden

Zeikwijf! Misschien dat ik met mijn ricer-motor ook nog wel even langsrij, daar zitten ook semislicks onder :X

Heineken said:
Trouwens voor de groep die vanaf Mac hoofddorp gaan morgen: hoe laat in Hoofddorp en hoe moet ik er naartoe? Zoals eerder vertelt de A4 richting R'dam, afslag hoofddorp en dan zie ik de Mac?
Vertel dan, dan neem ik pauze en scheur ik jullie eruit met m'n keddie Single Disk Injectie @70pk.

Trouwens, afslag hoofddorp aalsmeer. Dan krijg je een 180 graden bocht en dan rechtdoor. Na die stoplichten eerste links en je staat op het mac terrein. Kan niet missen.

marbossi said:
Vertel dan, dan neem ik pauze en scheur ik jullie eruit met m'n keddie Single Disk Injectie @70pk.

Trouwens, afslag hoofddorp aalsmeer. Dan krijg je een 180 graden bocht en dan rechtdoor. Na die stoplichten eerste links en je staat op het mac terrein. Kan niet missen.

Nah dat vind ik dan wel...

Maar ook belangrijk, hoe laat willen we gaan rijden vanuit hooddorp? :P

Back