Automeeting 1 oktober de Meern (Utrecht)

Heineken said:
Brandstoffilter moet ik eens naar kijken, geloof dat die bij faceliftmodel niet meer op die plek zit (geloof ik eens gelezen te hebben), Bougies zijn -neem ik aan- in feb. bij de grote beurt vervangen 15.000km geleden (dat gaat best hard eigenlijk :P ) en LMM zal ik dan ook maar controleren... maar hoe doe je dat eigenlijk :P

Zal ik eens naar gaan zoeken, bedankt voor de tip iig :) Wel vreemd trouwens: vrijdag deed ie het weer kut, gister ook zo nu en dan inhouden, vandaag totaal geen last van inhouden... maf ding :rolleyes:

Even naar dealer en uit laten lezen voor 25 euries. Ik gok Lmm is dat ding richting je luchtinlaat met al die stekkers erop.

DSC03279.jpg


Die slang volgen vanaf het luchtfilter huis. Die grote stekker die erop zit kan je los halen (kleine ook). Ga je rijden (klein stukje) dan rijd hij in de noodloop en hoort hij niet in te houden. Normaal moet hij pas beginnen met inhouden rond de 2500 toeren omdat de lambda dan begint te meten en verkeerde waardes krijgt!

Wat je kan doen is de stekker insprayen met contact spray en terug plaatsen ook even alle kabeltjes die er boven in inlopen even aandrukken (rubberen flapje optillen). Eventueel met 2 tierips aan elkaar geregen vast zetten. Ik heb zelfde probleem gehad en bij mij was het over. Injectorreiniger staan van 18 euro, nooit gebruikt :P
 
[5th]Tom K said:
Motor en Motorrijden Topic!
Views: 140,971 Posted By Lars.
Vrijdag is de dag, dat jij alleen maar 4 ronde...

Vrijdag is de dag, dat jij alleen maar 4 ronde achterlichten ziet :P

Wel ff een dagdeel mee bezig geweest zeker, dat je zelfs in dat topic moest zoeken :P

Mjah, big deal, ben blij met mijn zelf bij elkaar gewerkte auto :*
 
BoydM said:
Even naar dealer en uit laten lezen voor 25 euries. Ik gok Lmm is dat ding richting je luchtinlaat met al die stekkers erop.

[knip]

Die slang volgen vanaf het luchtfilter huis. Die grote stekker die erop zit kan je los halen (kleine ook). Ga je rijden (klein stukje) dan rijd hij in de noodloop en hoort hij niet in te houden. Normaal moet hij pas beginnen met inhouden rond de 2500 toeren omdat de lambda dan begint te meten en verkeerde waardes krijgt!

Wat je kan doen is de stekker insprayen met contact spray en terug plaatsen ook even alle kabeltjes die er boven in inlopen even aandrukken (rubberen flapje optillen). Eventueel met 2 tierips aan elkaar geregen vast zetten. Ik heb zelfde probleem gehad en bij mij was het over. Injectorreiniger staan van 18 euro, nooit gebruikt :P

Mooi, als ie binnenkort @ dealer staat (moet ie toch naar toe, achterwielen lopen aan..) maar even laten uitlezen dan. En als ie weer zo kut begint te doen die stekker eens lostrekken dus... Ow, lees nu pas het 'klein stukje gedeelte' :P

Bedankt voor de tip iig :W
 
3.5 minuut voor 12

ANYWAY! werd net gebeld, misschien heb ik deze vrijdag mn auto onderdelen al binnen.

Duss wie weet kom ik toch in de 205 naar de meeting:)(wel ongespoten dan natuurlijk)
 
Back
Top