Automeeting 1 oktober de Meern (Utrecht)

ik kom hiermee:

wheely.jpg

William_sr said:
Nou als je via de A4 naar Amsterdam rijd, vanuit de Schipholtunnel kom je bij Amsterdam en dan heb je afslag Sloten/Schinkel. Daar rechts stond een mac, daar kunnen we wel afspreken?

is goed.....moet wel te vinden zijn denk ik.....Kapseis jij komt ook daarheen dan???

Slome said:
Vergis ik me nou maar zit langs de A10 bij Sloten niet een KFC?

En daar langs de A4 was toch een Burger King? (Goede herrinneringen aan, worden we ws niet meer binnen gelaten als ze mij zien :D)

Bij de A10 zit idd een KFC....Bos en lommerplein.....maar die is nu dicht want bos en lommerplein is afgesloten.....weet niet zeker of het nog steeds zo is.

Slome said:
Vergis ik me nou maar zit langs de A10 bij Sloten niet een KFC?

En daar langs de A4 was toch een Burger King? (Goede herrinneringen aan, worden we ws niet meer binnen gelaten als ze mij zien :D)

Langs de a4 zit idd een Burger King, niet te missen ook:P

G3LL said:
Bij de A10 zit idd een KFC....Bos en lommerplein.....maar die is nu dicht want bos en lommerplein is afgesloten.....weet niet zeker of het nog steeds zo is.

Er zit ook een KFC bij de A4, daar heb je ook febo toch? Is alleen de verkeerde kant uit toch?

Gijs zien we iig bij mac hoofddorp toch, daar rijden we sowieso langs.

Mitsjiel said:
Jelle is een vriend van me die hier ook zit, ook uit Purmerend.
Verder ken ik niemand uit Purmerend van forum dat ook een auto heeft.
Misschien dat Marbossi ook komt, hij komt uit zaandam. En dan heb je nog een ouwe member met een mazda 323 d8 ik van hier uit de buurt.
Ik had er graag geweest maar zondag = van 10:00 tot 24:00 werkdag ;(

Mitsjiel said:
Er zit ook een KFC bij de A4, daar heb je ook febo toch? Is alleen de verkeerde kant uit toch?

Gijs zien we iig bij mac hoofddorp toch, daar rijden we sowieso langs.
nog beter :+ met z'n 3en de a4 pwnen :+

Back