auto wheelies

Status
Not open for further replies.

aeroxjuhh16

Well-Known Member
eeej mensuhh

ik wil graag autowheelies trekken ook als ik 40 rij ofzoo ik heb nu dese setup..

athena 70 pro
malossi delta clutch
malossi vario
d'lortho 21 mm carberateur
v-snaar:polini racing
uitlaat:yasuni r
koppelingshuis:malossi
luchtfilter origineel

wa moet ik nog meer doen ik zit te denken aan binnenrotor en ontsteking van hpi digitaal en ik zit ook te denken aan yasuni c16

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Ik neem aan dat je een aerox hebt?

athena vervangen voor een evo of speed.
21mm vervangen voor een 28mm
Uilaat vervangen voor een c20 of 21
powerfilter
en kijken of je std vertanding van een ac phantom oid kan monteren. Die zijn xtreem kort.

Met een binnerotor en c16 kom je er niet.
 
ook een beetje onzin om een digitale hpi erop te zetten..

alleen met een Athena 70 pro , shot , 17,5mm , Hebo vario , Polini 15-42 vertanding ,carbohn membraanplaten , ander krukasje en de rest std heb je al autowheelies...

dus waarom zo moeilijk doen?

bij 40 kun je zat een wheelie maken , echt autowheelies vanaf 40 is ook onzin , je kunt toch gewoon zelf wel een wheelie maken???

mja , hele evo of mhr setup erop en klaar 8P
 
dat gaat je nog een duur grapje worden. je moet er eigenlijjk een sprint scooter van bouwen wil je dat lukken :p dan heb je niet echt meer een straat scooter meer zegmaar.
maja suc6 +pippi+
 
aeroxjuhh16 said:
eeej mensuhh

ik wil graag autowheelies trekken ook als ik 40 rij ofzoo ik heb nu dese setup..

athena 70 pro
malossi delta clutch
malossi vario
d'lortho 21 mm carberateur
v-snaar:polini racing
uitlaat:yasuni r
koppelingshuis:malossi
luchtfilter origineel

wa moet ik nog meer doen ik zit te denken aan binnenrotor en ontsteking van hpi digitaal en ik zit ook te denken aan yasuni c16

alvast bedankt

Zou eerder met een athene racing beginnen of laten tunen en anders idd een evo of speed
 
jezus wat een vraag weer :X

koop 2f4r met alles erbij wat veel geld kost.
maak een eigen frame van 1 m wielbasis.
zet er een vertanding in van een 3wieler en je heb zelfs op de 100 nog autowheely geK!!:D

suc6
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top