Auto/motormeeting 26 Augustus, location Twiske

Pff nog 2 weken.. Dat duurt nog veels te lang ;) Wie rijden er nu allemaal mee Jasper?

Jij, Rowan, Danny vanaf Danny's place geloof ik. En dan nog verder ? Lennox ofzo ? EGT / Bas / noem eens iemand nog interesse om mee te rijden ?

Edit, niet vanaf Danny's place.
Danny komt naar Zoetermeer, als jij en michiel mee willen rijden moet je me ff aanspreken, stuur ik je een route-beschrijving :P Dan hebben we een clubje van 5 motorrijders... nog iemand ?
 
Last edited:
Hey ik zie het allemaal wel, geef me een adres. En ik kom er wel. Zelfs nog met Vass ff over gehad dat ik via hem rij. Maar hij wist nog niet zeker of ie mee wou..
 
Van der Hagenstraat. Silverdome is de schaatshal, kan niet echt missen.

--> afslag a12 zoetermeer, oostweg op naar rechts en 2e afslag pakken.
 
Jij, Rowan, Danny vanaf Danny's place geloof ik. En dan nog verder ? Lennox ofzo ? EGT / Bas / noem eens iemand nog interesse om mee te rijden ?

Edit, niet vanaf Danny's place.
Danny komt naar Zoetermeer, als jij en michiel mee willen rijden moet je me ff aanspreken, stuur ik je een route-beschrijving :P Dan hebben we een clubje van 5 motorrijders... nog iemand ?

misschien rij ik ook wel mee, ff kijken
 
K heb een trouwfeestje de nacht ervoor...
Is ff kijken hoeveel bier er naar binnen gekanteld wordt.
Besluit zondag ochtend wel of k ga, ff kijken of de brains nog genoeg intact zijn om motor te gaan rijden..
 
Back
Top