Mark.S Well-Known Member 14 June 2009 #341 tering, het regent ook hier. Heb ik de benz voor niks gewassen :+
Frank "Because racecar" 14 June 2009 #342 Ik denk dat ik thuis blijf.. Tis toch een uurtje rijden en als zulk weer blijf.. stort regend hiero.. beetje zonde als dadelijk niet zo druk is..
Ik denk dat ik thuis blijf.. Tis toch een uurtje rijden en als zulk weer blijf.. stort regend hiero.. beetje zonde als dadelijk niet zo druk is..
pimS Dajumn! 14 June 2009 #343 Frank said: Ik denk dat ik thuis blijf.. Tis toch een uurtje rijden en als zulk weer blijf.. stort regend hiero.. beetje zonde als dadelijk niet zo druk is.. Click to expand... www.buienradar.nl utrecht is vanaf 1uur zon btje droog Alsje niet komt wort t idd steeds minder druk
Frank said: Ik denk dat ik thuis blijf.. Tis toch een uurtje rijden en als zulk weer blijf.. stort regend hiero.. beetje zonde als dadelijk niet zo druk is.. Click to expand... www.buienradar.nl utrecht is vanaf 1uur zon btje droog Alsje niet komt wort t idd steeds minder druk
Mark.S Well-Known Member 14 June 2009 #344 idd gewoon komen, ik moet ook anderhalf uur rijden als iedereen zo denkt wordt het niet druk idd
Mark. Well-Known Member 14 June 2009 #346 Inimoek(robert) en shane zijn hier al. PvdH komt er ook zo aan en dan rijden we er heen Word indd droog als ik buienradar moet geloven. Auto maar niet gewassen
Inimoek(robert) en shane zijn hier al. PvdH komt er ook zo aan en dan rijden we er heen Word indd droog als ik buienradar moet geloven. Auto maar niet gewassen
Mark. Well-Known Member 14 June 2009 #348 PvdH said: Hoe laat vertrekken jullie? Click to expand... We vertrekken als jij hier bent
'Lars Skyline Euner 14 June 2009 #349 Ik ging het helaas niet meer halen 2day! Ben nog wel gebeld door Pim, jayrune en Boyd, maar was toen dus busy Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad! Volgende keer ben ik er wel weer bij.
Ik ging het helaas niet meer halen 2day! Ben nog wel gebeld door Pim, jayrune en Boyd, maar was toen dus busy Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad! Volgende keer ben ik er wel weer bij.
Machiel. MFabrications 14 June 2009 #352 'Lars said: Ik ging het helaas niet meer halen 2day! Ben nog wel gebeld door Pim, jayrune en Boyd, maar was toen dus busy Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad! Volgende keer ben ik er wel weer bij. Click to expand... Ik helaas ook niet, was vandaag iets te druk met de caddy bezig etc.
'Lars said: Ik ging het helaas niet meer halen 2day! Ben nog wel gebeld door Pim, jayrune en Boyd, maar was toen dus busy Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad! Volgende keer ben ik er wel weer bij. Click to expand... Ik helaas ook niet, was vandaag iets te druk met de caddy bezig etc.
Roel. Well-Known Member 14 June 2009 #353 Idd een erg leuke opkomst Leuke auto's gespot 8) En een Marco, die nog 2 strepen zette haha.
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 14 June 2009 #354 Vond het ook erg gezellig! Opkomst was best prima eigenlijk, daarna chillen bij de Mac uiteraard... Vond het allemaal wel relaxt verlopen vandaag :!
Vond het ook erg gezellig! Opkomst was best prima eigenlijk, daarna chillen bij de Mac uiteraard... Vond het allemaal wel relaxt verlopen vandaag :!
'Lars Skyline Euner 14 June 2009 #356 Roel. said: En een Marco, die nog 2 strepen zette haha. Click to expand... Serieus? Koppeling ws toch NIEUW sinds gisteravond??
Roel. said: En een Marco, die nog 2 strepen zette haha. Click to expand... Serieus? Koppeling ws toch NIEUW sinds gisteravond??
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 14 June 2009 #357 Jep, hij gaf toch gas :+ Had z'n oude plaat achter in z'n auto liggen
InIMoeK DCA GODZUKI 14 June 2009 #360 Al met al kreeg deze meeting een dikke OKE van Marco.... - edit : Mooi landschap op de achtergrond!