Bart, je hebt zeker gelijk, op je pa's naam rijden is een linke hobby, maar zover ik weet maakt het toch niets uit wie welke auto heeft betaald? Ik bedoel; hoe kunnen ze dat checken?? Mijn eerste auto word gewoon een 2de(3de?
) -handsje, dus wie trekt dat na?
ff een ander idee, nu we het over goedkoop autorijden hebben (hele interressante discussie :!)
..M'n pa kwam met het idee dat hij mijn auto gaat verzekeren, bijv. een civic, en dat ik een oldtimer van hem op m'n naam zet, dan heb ik zelf ook een auto verzekerd en bouw ik no-claim op (welliswaar zorgt m'n pa voor die no-claim omdat hij in de auto rijdt die ik verzekerd heb)
't idee hierachter is dat ze minder "nieuwsgierig" zijn bij een ongeluk, aangezien ik zelf ook verzekerd ben :#
Want als je 20 bent en in de Golf GTI van je "pa" -ehum- een ongeluk krijgt, dan krijgt de verzekerings maatschappij wel argwaan
Majah, ik heb nog een jaar tot ik 18 word, dus ik zie wel, maar t leek mij wel een fijn plan van mn pa :W
Alleen moet ik wel heel erg oppassen, want t blijft een risico zoals je al zei...