This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Athena Sr50

Status
Not open for further replies.
Heb je nog up-dates kerel?
Ik iig wel, ik stap nu over van 50 naar 70
En weet je al iets van de kleuren die die krijgt?
Ik hoor/zie het nog wel.

Latorrr

ik wil niet heel lastig zijn maar dat is dus standaard bij een area
die moet je helemaal in veren wil je daar de cilinder af krijgen
anders komt die tegen het frame
dat zijn van die kleine dingentjes die je moet weten anders kun je aan de gang blijven

Speed Stealth said:
goed bezig dat je overstapt naar de cross..ben benieuwd of dat zonder zoveel tegenslagen verloopt iig veel suc6 ermee...

Ik hoop het ook dat 't wat beter gaat lukken . Greeeeetz

Die Area die had ik 2 jaar geleden hé, dit is mijn Sr page?! En dat met die area
ik was toen ook nog maar zo'n N-R-X manneke . Snap je......maar who gives a fuck . Greetz

Update 02-12-2004

Ooi,

Na een lange tijd niks aan de Sr te hebben gedaan, en héél druk te hebben gehad met school...ga ik nu weer verder. De (70) setup duurt helaas wat langer omdat ik helaas geen verzekeringsgeld heb uitgekeerd heb gekregen na een ongelukje met mn RS. Maar goed, de (70) setup zal daarom wss ook nog wat gewijzigd worden. Verder in de tussen tijd bijna alle kappen van de Sr geschuurd.

Picje:

Verder ook al een beetje aan het polijsten geweest, Snelgas+Remhevels (+ingekort):

Pics:

Wazige foto:

Nog 2 wazige foto's:

Het blingt in het echt veel beter (zeggen we allemaal, maar het is waar )

Verder was ik ook nog op zoek gegaan naar een straatscootje en kwam dus bij de ad. van BetaDriver, een zwarte Beta Ark met witte velgen, alleen zonder blok & veer. Dus was ideaal voor mij dan . Vandaag wezen kijken en gekocht...wat foto's van de Ark.
(pics zijn van hem).

Deze wordt dus voor straatgebruik en komt het Athena50 blokje onder. Het blok van de Sr wordt langzaam beetje bij beetje opgebouwd wegens financiële redenen, maar ik heb nog genoeg tijd dus waarom overhaasten . Mijn deadline wordt btw Lelystad 2005 . Ik probeer zo snel mogelijk weer up-to-date.

Ciao

Last edited:
Mwahhaha zo grappig

erg tof hoe jouw project langzaam tofjes begint te worden :*

HOEVEEL dingen heb je wel niet kwijtgemaakt 8P of heb je gesloopt (Athena) 8P KEep on beuning.. en niet je snelgas van 10 euro nieuw te koop aanbieden voor 15 @ forum :*

Ik weet het , maar dat van het Snelgas wist ik echt niet! En die Athena, tja 't kon iedereen wel gebeuren die met een gaar subframe rijdt, de uitlaat was denk ik nog wel 10% spanningvrij ! Greetz

Timmetje103 said:
Zet er weer eens nieuwe fototjes op!
Ben benieuwd nl hoe de beta nu is, maar wat ga je nu eik doen met je sr?

laterrr

Beta zit bijna inelkaar, en Sr, ik denk dat je RS bedoelt? Die
wordt iig overgespoten en verkocht...

Greetz

Timmetje103 said:
Neej ik bedoel echt je SR van wat er iig nog over is gebleven

hoor het wel, latorrrr

Ligt momenteel helemaal uitelkaar (nog steeds), planning:

- Blokje opbouwen....(gaat nog heeeeel langzaam )
- Frame laten coaten
- Etc.

Voor 5 mei moet het beestje afgesteld en wel zijn, en 5 mei @ Jubbega, zonder kappen, als framesjeezer dus !

Status
Not open for further replies.