Athena Sr50

Status
Not open for further replies.
Timmetje103 said:
leuk dingetje geworden, kom wel een keer blazen. En gelijk mn koppelings huisje ophalen, laterrrrrrrrrrrrrrr

Eej Tim,

Koppelingshuis ophalen is goed, maar blazen wordt moeilijk :P:D
Greeeetz
 
sr velgen

heb je jouw std velgen nog van de sr..... als je ze nog hebt pm me ff als je wilt.. verder nice scoot!!

joy
 
Ik weet niet of je van plan bent om die kappen te gaan spuiten maar mocht je dat zijn dan heb ik zware itnresse om jouw kappen te ruilen tegen een blauwe kappenset eventueel bijbetaling van mijn kant. (Reageer ff over pm)

Greetz Rene
 
teddy said:
Maar hoe moet ik die foto's verkleinen? Da's de vraag.........? Help Me

Bij paint het bestand openen, dan naar afbeeldingen.
Als volgt ga je in het venster wat net is open gegaan (bij het drukken op afbeeldingen) naar uitrekken/hellen en dan kies je de gewenste grootte bij horizontaal en vertikaal.

Ik denk dat ik morgen wel ff langs kom, als ik van heeswijk af kom.

laterrrr
 
Heey ziet er goed uit :)

Alleen: Sr Stealth Tetsuya Harada uitvoering :?

Dit is geen Stealth.. Stealth is niet de benaming van het LC DD model maar gewoon een uitvoering te herkennen aan Stealth vliegtuigstikkers :)

Even voor de duidelijkheid dus :)
 
Stealth-EVO50 said:
Heey ziet er goed uit :)

Alleen: Sr Stealth Tetsuya Harada uitvoering :?

Dit is geen Stealth.. Stealth is niet de benaming van het LC DD model maar gewoon een uitvoering te herkennen aan Stealth vliegtuigstikkers :)

Even voor de duidelijkheid dus :)

Ik kwam er vandaag ook achter dat het geen Stealth is maja het is wel een Sr toch :P :D!
 
Go0s said:
Ja, idd. Goede inkopen gedaan :) Rijd die Athena nou een beetje goed icm een Yasuni R?

De Athena rijdt nu echt zeker beter, ik moest met de Reverse nog een beetje aan 't stuur trekken voor een wheely maar nu met de R als ik volgas geef dan trekt ie meteen op zn achterwiel (onafgesteld) , en het topvermogen is ook toegenomen naar mijn mening maar ik heb hem nog niet helemaal open getrokken, omdat ik nog rond rij met een te gaar subframe, en alleen een voorrem. Maar dat komt wel goed. Ciao
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top