Athena Sr50

Status
Not open for further replies.
Weer je V-snaar kapot :? Kzou toch maar eens kijken wat dat kan zijn, anders is je Athena snaar ook zo kapot denk ik...
 
Go0s said:
Weer je V-snaar kapot :? Kzou toch maar eens kijken wat dat kan zijn, anders is je Athena snaar ook zo kapot denk ik...

Neej alles zit goed op zn plaats er zit geen spelling op de vario/poulie,
maar die Malossi snaar is gewoon geklapt omdat het meuk is ! En
die gister was geknapt was geen bando maar de oude die uit mijn Area
kwam :S , 'n snaar die denk ik wel 1500km oud was. That's why.
Greetz
 
Unknownscoot said:
Pia ja...

Verder grappig dat je een 50cc setupje gaat opbouwen :)

Ja weer is iets anders dan al die 70's, maar er is ook een 50 MHR Team voor
Mina dus... Greetz
 
Mini-g said:
Ziet er leuk uit.. had precies dezelfde :)
Is trouwens ook geen SR50 maar SR Racing oid?

Wat maakt 't uit het is een Sr that's what matter's!!! Maar speciaal
voor jou zal ik het veranderen :p !

Greetz
 
Hey Pino :p, Ik ben vandaag ook ff bij Twins geweest (met Patrick) Daar zag ik die blauwe Fournales hangen en die vond ik toch wel veel mooier dan die jij nu hebt. maja smaken verschillen he. En als ik jou was zou ik dat TnT ophoog blokje eronderuit laten. Ik dnek dat dat veel mooier zal staan en je wegligging zal een stuk beter worden!

En ga nu eens afstellen want ik doe je voorbij met mijn std. cilinder! +ralf++ralf+
maja komt allemaal wel goed.

Ik spreek je wel weer, laterrrrrrrrr :W

Of trouwens tot morgen avond :p laterrr!
 
Timmetje103 said:
Hey Pino :p, Ik ben vandaag ook ff bij Twins geweest (met Patrick) Daar zag ik die blauwe Fournales hangen en die vond ik toch wel veel mooier dan die jij nu hebt. maja smaken verschillen he. En als ik jou was zou ik dat TnT ophoog blokje eronderuit laten. Ik dnek dat dat veel mooier zal staan en je wegligging zal een stuk beter worden!

En ga nu eens afstellen want ik doe je voorbij met mijn std. cilinder! +ralf++ralf+
maja komt allemaal wel goed.

Ik spreek je wel weer, laterrrrrrrrr :W

Of trouwens tot morgen avond :p laterrr!

Heej Pino!

Dan zag je ook dat die blauwe Fournales die daar hangde dat die kleiner
was en voor een Aerox was....yes. En als ik die blauwe mooier vond had ik die toch gekocht of nie dan? En hoe kun je nou wete dat da blokje niet zo mooi staat of wel? Eerst kijken en dan oordelen :p En kom nu maar is langs ik blaas je voorbij!!!
Greetz
 
koel ziet er netjes uit.

je rijd er dus gewoon mee op straat? begrenzer erin ofz?

voor de rest erg netjes, en ja kut van die snaar :henko:
 
Netjes gast! de clamp, uitlaat + de vering :W jij hebt trouwens wel altijd pech met van die kutdingetjes, vsnaar binnekabel :p minder voor je man, maar scoot word steeds leuker :D

@Stealth-evo50 naar mijn idee is Stealth tegenwoordig gewoon de code naam voor LCDD wel zo makkelijk :W vanwege ditech/sr2000/piaggo ;)

Greetz
 
ModKid said:
koel ziet er netjes uit.

je rijd er dus gewoon mee op straat? begrenzer erin ofz?

voor de rest erg netjes, en ja kut van die snaar :henko:

Eej, ja ik rij er gewoon mee op de straat maar het loopt niet zo heel
hard ik denk dat ie met moeite de 100 zal halen (ivm met een kutvertanding)
maar ik morgen zal ik het ff meten. En die v-snaar......jah is eigelijk mijn eigen schuld een snaar van ik weet nie hoeveel km. Greeeetz
 
Dickozzz said:
Netjes gast! de clamp, uitlaat + de vering :W jij hebt trouwens wel altijd pech met van die kutdingetjes, vsnaar binnekabel :p minder voor je man, maar scoot word steeds leuker :D

@Stealth-evo50 naar mijn idee is Stealth tegenwoordig gewoon de code naam voor LCDD wel zo makkelijk :W vanwege ditech/sr2000/piaggo ;)

Greetz

Thx, ja het zijn van die kleine dingetjes :p maja komt wel goed.

Greetz
 
teddy said:
Eej, ja ik rij er gewoon mee op de straat maar het loopt niet zo heel
hard ik denk dat ie met moeite de 100 zal halen (ivm met een kutvertanding)
maar ik morgen zal ik het ff meten. En die v-snaar......jah is eigelijk mijn eigen schuld een snaar van ik weet nie hoeveel km. Greeeetz

nog altijd harder dan de 75km voor 2 kw :p

dus als je gepakt word? ouch
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top