Athena racing > Hebo revolution 100% HD max tuned

Status
Not open for further replies.
vind het erg vet!!!

miss een ideetje.. je ophanging aan de voorkant van t blok een beetje inkorten zodat t blok niet meer helemaal horizontaal staat maar ook niets hoger word. hierdoor zal je beter uitkomen met je inlaat, of heb je geen last van overlopen oid??

succes!!

grtz Ken

vind het erg vet!!!

miss een ideetje.. je ophanging aan de voorkant van t blok een beetje inkorten zodat t blok niet meer helemaal horizontaal staat maar ook niets hoger word. hierdoor zal je beter uitkomen met je inlaat, of heb je geen last van overlopen oid??

succes!!

grtz Ken

nee heb geen last van over loop of wat ever .ik laat het blok zoals hij nu is en de uitlaat heb ruimte zat .

Foto shoot ;)

Effe een mooie foto's van Malossi phantom & Hebo Phantom (Mpr Tuning)

afbeelding011gd7.jpg

dscf0018dm2.jpg

afbeelding007pk4.jpg

dscf0021kw5.jpg

dscf0020bu2.jpg

Klaar voor SBO SPRINTS 2007 Start nr's 124 & 185 ;)

zeer netjes om te zien , ik hoop dat je er leuke tijden mee neer kan zetten , met de athena is dat uiteindelijk cker gelukt , hier heb ik ook wel vertrouwen in , is een leuke uitdaging die Revo cilinder , zal mij benieuwen , ik meet je wel in april , suc6 ermee .

Ziet er nice uit mathijs vooral met die nieuwe achterstaaf. Vlamt die al een beetje en wanneer ga je banken bij tho? Koop btw ff een verstelbaar clampje die je naar beneden kan stellen denk dat dat wel nice zou staan.

ciaoo

Als je beter leest dan zien jullie dat hij al een andere clamp zoekt/heeft.
Alles op ze tijd,komt echt wel goed.
See je soon hoop ik:p
Spreek je mathijs

GR

Delano

Ps ik heb of een sonic velgje voor je lige of zip ac 5 spaaks velg..
Effe zien welke ik neem laat het maar horen

Erg vet kerel, Wordt tijd dat ik em een keer in et echt zie, maar afspreken een keer ofzo. Spreek je snel weer.

Status
Not open for further replies.
Back