Athena racing > Hebo revolution 100% HD max tuned

Status
Not open for further replies.
ik vind het een zeer vette phantom ik heb je op eindhoven en nijmegen gezien.
ik vond het zeer goed dat je met een athena zo goed vooruit kwam. zeer netjes gedaan ik ben benieuwd wat je uit de hebo weet te pruttelen.

Effe een kleine update
Wou een andere wig hebben dus maar een XSH 2.0 wig gekocht.

dscf00172wl.jpg

Frame is binnen

JAJAJAJJA HET frame is binnen alleen een kleine tegen slag : Hij is te laag :(

Heb hem gelijk weer weg gebracht om hem 8 cm te verhogen

En ik heb een AIM toeren en temperatuur meter gekocht .

Genoeg geluld FOTO"S

aim15de.jpg

aim20ux.jpg

frame23qk.jpg

frame17zq.jpg

Ophangpunt van de veer wordt ook verder naar achter geplaats beter gezicht en iets steviger.
van de week maak ik een nieuwe foto van me frame als ie wel goed is

Ciao Ciao

matthijs het lijkt nu een beetje op een harley vind ik.. Wel vet alles laag en dat stuur zo hoog:D8P
Ben benieuwd hoe het er uit ziet als die 8cm hoger is..

"achterveer" staaf zit bevestigt voor de ophangpunten van het blok, zo krijg je toch hele vreemde krachten op je staaf en frame. beter maak je een kortere staaf die je op het uieinde van het frame maakt.

blokje ziet er erg vers uit, veel succes verder

grt jordi

"achterveer" staaf zit bevestigt voor de ophangpunten van het blok, zo krijg je toch hele vreemde krachten op je staaf en frame. beter maak je een kortere staaf die je op het uieinde van het frame maakt.

blokje ziet er erg vers uit, veel succes verder

grt jordi

als je aan het eind leest wordt dat ook gedaan ;)

haha hij is wel super hood nou, lekker LOW! Maar het is idd wel beter als die wat is verhoogd en zit je er niet aan te denken om een lager clampje te kopen , dat scheelt ook al weer wat ;).

Elmo@rox Ja ik ben effe aan het zoeken naar een goeie clamp ,thnx hij is inderdaad LOW ;)
Plantje Helicopter clamp ?? , Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een andere clamp dus komt van zelf wel inportend thing to do : Rijdend maken ;)

Frame eidelijk af

Hier foto's van het frame hoe die nu geworden is ;)

En dan alles klaar maken om te starten .

dscf0019gx1.jpg

dscf0016ow1.jpg

dscf0017xb0.jpg

Vrijdag ga ik alles netjes afmaken en dan kijken of ie start . ;)

tot vrijdag .

Het krijgt eindelijk vorm! Ben erg benieuwd hoe het er uit ziet als alles in elkaar staat. Maar staat je blok nu aan de voorkant niet iets aan de te lage kant?
En schietop met bouwen, dan kan je gaan banken:p

Status
Not open for further replies.
Back