Area 51

Advertisement - register to remove this

A-bizar je wet volgens mij niet eens hoe een area eruit ziet :S , die gene die het vraagt is denk ik niet achtelijk hoor dat je als je een "normale" scoot wil verhogen dat je ophoogblokje onder je achter veer moet doen , maar area heeft geen achter veer , de vering zit bij het subframe .
 
firefox reller said:
A-bizar je wet volgens mij niet eens hoe een area eruit ziet :S , die gene die het vraagt is denk ik niet achtelijk hoor dat je als je een "normale" scoot wil verhogen dat je ophoogblokje onder je achter veer moet doen , maar area heeft geen achter veer , de vering zit bij het subframe .

kan je alsnog de achterveer verlengen door een ophoog blok/verlang blokje hoor (voor zover ik het toen kon zien bij me neef) :)
Het blijft een achterveer. Maak je die langer of korter veranderd toch echt de hoogte van de scooter.
Dus niet zo bijdehand

edit : begin nu alleen even te twijfelen of bij de area de veer nu boven aan of onderaan het blok bevestigt zit...
Als ie onderaan zit moet ie juist korter worden...
 
Last edited:
Ik geloof niet dat het zonder veel moeite zou kunnen,
ik heb hierover ook zitten denken.
Maar het werd mij aan alle kanten afgeraden.
 
veer zit boven op het blok, op een apart scharnier... dus zou idd langer moeten...en als het op je normale scooter kan, waarom daar niet?
 
nee wil niet... als je de veer los haalt en je achterkant wilt omhoog tillen.. gaat het blok bijna gelijk mee.. en zoveel speling zit er dan niet kwa hoogte in... want als je de achterkant om hoog haalt blokkeerd die gelijk zeg maar.

Dus mijn 2e vraag is dus.. wat is dat gene wat het blokeerd en niet verder wil gaan...
 
hij hoort volgens mij niet te blokkeren hoor , ik kan het met mijn area weleens proberen ,ik hoog m alleen niet op omdat ie dan waarschijnlijk erg slecht gaat sturen door het gewicht dat meer op de monoarm gaat drukken , bij speedfight word het namelijk ook alleen maar minder en zelfs levensgevaarlijk al je voorveer niet te nieuw meer is.

imo is het wel mogelijk , alleen is het niet zo simpel als de meesten denk , je moet echt wel ff wat aanpassen.

bovendien verander je ook de eigenschappen van de veer als je dit doet
 
Nog een vraagje...
ben van plan een TNT stuurtje aan te schaffen... alleen ik zie overal op de fotos dat ze een andere rempotjes gebruiken.. volgens mij die van een aerox...(langrechte) Weet iemand hoe dat zit?
Past die van een Area standaard niet?? (ronde)
 
JeroenM said:
Nog een vraagje...
ben van plan een TNT stuurtje aan te schaffen... alleen ik zie overal op de fotos dat ze een andere rempotjes gebruiken.. volgens mij die van een aerox...(langrechte) Weet iemand hoe dat zit?
Past die van een Area standaard niet?? (ronde)

nee die passen niet meer:)
 
ik zag laatst wel een tnt stuur met originele area rempotjes... ik dacht dat iedereen ze verving omdat ze der niet uit zien :7

kan het fout hebben?
 
ze hebben zelf ophanging gefixt. dan kun je de area rempotjes er wel opzetten. maar mensen vinden het makkelijker om aerox rempotjes/remhendels enz erop te zetten zijn ze in 1 keer klaar:)

correct me if i'm wrong:p
 
Back
Top